[airport express]printen onder windows

Pagina: 1
Acties:

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
Ik heb sinds een paar dagen een airport express, maar ik krijg de printfunctie onder windows niet werkend. De printer is een oki c3100 colorlaser die via usb aangesloten is op de airport express.
De airport express is in mijn bestaande draadloze netwerk opgenomen en heeft een vast ip adres.
Ik kan de airport gewoon bereiken vanaf de windows machine, en airtunes werkt ook.
Ik heb deze handleiding gevolgd, http://www.info.apple.com/kbnum/n107998, maar mijn printer reageert totaal niet. Ik denk zelf dat het probleem zit in het kiezen van het 'apparaat type', als je de printer toevoegd in windows.
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad en/of een oplossing heeft voor dit probleem?

Verwijderd

Je moet gewoon Bonjour voor windows installeren. Daarna is je printer al gevonden en hoef je alleen nog de drivers te selecteren/installeren van de fabrikant.

Dat stappenplan wat je hebt gevolgd op de apple site staat dit boven:
If you use Windows XP, you can print to a USB printer connected to an AirPort Extreme Base Station. Just follow these steps:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 13:41 ]

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
bedankt. overigens hetzelfde stappenplan staat ook in het boekje.
Nu nog printerdrivers vinden voor osx.

edit: krijg in windows steeds een fout dat ik niet genoeg rechten heb om verbinding met een printer te maken? gebruik windows 2000

[ Voor 44% gewijzigd door wibblemoo op 13-07-2005 22:46 ]