Half-life 1: Source staat in mijn steam menu wel bij Just Released, maar ik kan het niet kopen. Ik heb HL1 ooit gekocht en ook HL2 (Bronze). Is HL1:S alleen te verkrijgen door een Silver of Gold of Premium versie van HL2 te kopen? Daar heb ik namelijk helemaal geen zin in, daar ik alleen geïnteresseerd ben in HL1.
Voor zover ik weet is HL1:S alleen via de Silver of hogere edities van HL2 te krijgen... Ik baal er zelf ook enorm van, dat ik destijds niet 15 Euro meer heb uitgegeven voor het grote blik...
Nou ik heb hem wel, maar je mist er echt nauwelijks iets aan hoor. Wellicht dalijk wel als HL1DM:Source gereleased wordt, maar hoelang dat nog gaat duren is de vraag natuurlijk.
Het zou ook kunnen dat men het straks nog als bundel samen met DOD: Source gaat aanbieden.
Het zou ook kunnen dat men het straks nog als bundel samen met DOD: Source gaat aanbieden.
Ja...Ik mag HOPEN dat DOD:Source wel gewoon aan te schaffen is dan, dat vind ik na CS een geweldige game!Punisher007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:47:
Nou ik heb hem wel, maar je mist er echt nauwelijks iets aan hoor. Wellicht dalijk wel als HL1DM:Source gereleased wordt, maar hoelang dat nog gaat duren is de vraag natuurlijk.
Het is toch eigenlijk wel gek dat, als je eenmaal HL2 Bronze hebt aangeschaft je niet eens kan upgraden naar Silver... op deze manier lopen ze gewoon geld mis..
Of verdienen ze een sloot extra... Ik ben zo iemand die gek genoeg is om, mits het spel redelijk is, gewoon nog een silver pakketje erbij te kopen. Nu heb ik HL1 tot in den treure gespeeld en boeit me de toevoeging van de nieuwe engine eigenlijk te weinig om daar nog 50 Euro voor uit te geven, maar ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die die stap wel nemen...Jack Flushell schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:24:
[...]
Ja...Ik mag HOPEN dat DOD:Source wel gewoon aan te schaffen is dan, dat vind ik na CS een geweldige game!
Het is toch eigenlijk wel gek dat, als je eenmaal HL2 Bronze hebt aangeschaft je niet eens kan upgraden naar Silver... op deze manier lopen ze gewoon geld mis..
Het geinige is: je mag per steamaccount maar 1 pakketje hebben. Je kan niet silver en bronze met hetzelfde pakketje gebruiken.BioWEB schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:33:
[...]
Of verdienen ze een sloot extra... Ik ben zo iemand die gek genoeg is om, mits het spel redelijk is, gewoon nog een silver pakketje erbij te kopen. Nu heb ik HL1 tot in den treure gespeeld en boeit me de toevoeging van de nieuwe engine eigenlijk te weinig om daar nog 50 Euro voor uit te geven, maar ik kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die die stap wel nemen...
Naja ook niet echt nuttig he. Aangezien in silver alles van bronze zit en zelfs nog meer
Nee, maar het betekend mooi wel dat ik gewoon geen HL1:Source kan spelen. En ik vrees dat dat ook gaat gelden voor DOD. Ik moet, als ik die twee spellen echt wil spelen een deel van het pakket nog een keer aanschaffen. (zoals ik het nu begrijp).Punisher007 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:13:
Naja ook niet echt nuttig he. Aangezien in silver alles van bronze zit en zelfs nog meer
Zie ook hier
De eerste vraag die je jezelf zou moeten stellen is: Wat is de meerwaarde van HL1:Source?
Wat ik begreep (maar ik kan het fout hebben) is dat HL1:Source niets meer is dan de HL1 content geport naar de Source engine. Geen nieuwe modellen, geen nieuwe animaties, geen nieuwe audio, geen aangepaste verhaallijn, geen high-poly levels. Kortom, dat is leuk voor iemand die HL1 nooit gespeeld heeft en 'instapt' met HL2. Het is dus géén HL1 in strak en gelikt HL2 jasje!
Weet je zeker dat je daar nog €€€ voor wilt neerleggen?
* JumpStart kent wel een paar mensen die silver of gold hebben.
Toch maar weer eens vragen wat er nieuw is (if anything) aan HL1:source ten opzichte van HL1.
Wat ik begreep (maar ik kan het fout hebben) is dat HL1:Source niets meer is dan de HL1 content geport naar de Source engine. Geen nieuwe modellen, geen nieuwe animaties, geen nieuwe audio, geen aangepaste verhaallijn, geen high-poly levels. Kortom, dat is leuk voor iemand die HL1 nooit gespeeld heeft en 'instapt' met HL2. Het is dus géén HL1 in strak en gelikt HL2 jasje!
Toch maar weer eens vragen wat er nieuw is (if anything) aan HL1:source ten opzichte van HL1.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
HL1 was op mijn systeem niet speelbaar met hardware versnelling, de source daarentegen wel. En het oogt veel strakker op een of ander manier in mijn ogenJumpStart schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:51:
De eerste vraag die je jezelf zou moeten stellen is: Wat is de meerwaarde van HL1:Source?
Je kan gelijk hebben hoor, en de reviews zeggen het ook. ABER: Ik wil het gewoon hebbenJumpStart schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 00:51:
En wat erger is: DOD:S geldt het dus misschien ook voor, en daar zit zelfs HDR in (en dat odersteund mijn kaart
Even een kick.
Ik ben benieuwd of iemand ook weet of Day of Defeat: Source alleen via een Silver of Gold is te verkrijgen als ie uitkomt.
Ik ben benieuwd of iemand ook weet of Day of Defeat: Source alleen via een Silver of Gold is te verkrijgen als ie uitkomt.
Kun je niet bij "Play Games", "Browse Games" klikken en dan links onderin "register a product I already own" en hier je cdkey van HL1 invoeren...? Zou moeten werkenJack Flushell schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:44:
Half-life 1: Source staat in mijn steam menu wel bij Just Released, maar ik kan het niet kopen. Ik heb HL1 ooit gekocht en ook HL2 (Bronze). Is HL1:S alleen te verkrijgen door een Silver of Gold of Premium versie van HL2 te kopen? Daar heb ik namelijk helemaal geen zin in, daar ik alleen geïnteresseerd ben in HL1.
Zo ver ik weet is de DOD: source alleen voor de silver- en goldpakket bezitters. Maar heb ook al eens gelezen dat er een upgrade-pakket met de nodige mods waaronder HL: source en DOD: source beschikbaar wordt gesteld, in hoeverre dit klopt kan ik helaas niet achterhalen, het blijven natuurlijk geruchten zolang het niet wordt bevestigd door Valve.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
HL1 kan ik keurig spelen, en alle mods die daarvoor zijn... HL1:S valt hier niet onder.Goat schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 17:26:
[...]
Kun je niet bij "Play Games", "Browse Games" klikken en dan links onderin "register a product I already own" en hier je cdkey van HL1 invoeren...? Zou moeten werken
----
En wat DOD:S betreft... we zullen het moeten afwachten I guess
Pagina: 1