Toon posts:

Webcam op afstand activeren/beheren/bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 5.286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om bij een vriend van mij die een draadloze webcam heeft deze te activeren
zodat ik hem thuis kan bekijken en hij gewoon kan doorwerken ? zondaer dat hij er last van heeft.

We hebben remote administrator 2.1 geinstalleerd maar daar lukt het ons niet mee.
iemand anders een alternatief,

Dus zijn webcam beel op mijn monitor zonder dat hij iets ziet of merkt.

Greetz

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-12 15:06
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:30:
Is het mogelijk om bij een vriend van mij die een draadloze webcam heeft deze te activeren
zodat ik hem thuis kan bekijken en hij gewoon kan doorwerken ? zondaer dat hij er last van heeft.

We hebben remote administrator 2.1 geinstalleerd maar daar lukt het ons niet mee.
iemand anders een alternatief,

Dus zijn webcam beel op mijn monitor zonder dat hij iets ziet of merkt.

Greetz
Welk OS heeft hij? wat voor Internetverbinding? (neem tenminste aan dat het over Internet gaat) wat heb je al geprobeerd, bijvoorbeeld met NAT oid?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Weet je vriend dit?
Okee, neem aan dat als je samen iets installeerd, dat het wel bekend is..

Maar houdt je vriend er ook rekening mee als hij een iets meer privé moment heeft :9

[ Voor 83% gewijzigd door Scyth op 12-07-2005 15:54 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12 12:47
Installeer de Trojan Sub7 en zorg dat de virusscanner zich daar niet mee bemoeit. Je doet het in samenspraak met je vriend, dus dat moet geen probleem zijn. Je kan met Sub7 ook webcammen.

Eventjes iets minder 'eng':
- welke cam heeft hij?
- kan je deze via de prompt aanroepen?
- kan je een programma schrijven die de cam via de shell kan besturen? (denk dan aan een SSH-verbinding)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Door via een commando de service te killen/starten dan ofzo? Of anders via een webpagina misschien, die op de server zelf de camera aanstuurt?

In je topicstart kom ik bijna geen info tegen over de gebruikte apparatuur en software. Zonder die info wordt het onmogelijk om je te adviseren. Ook zie ik niet wat je allemaal al had geprobeerd en gevonden. RemoteAdmin was vast niet het enige :) We verwachten hier op GoT namelijk dat je in belangrijke mate zelf onderzoek doet alvorens je vraag te stellen. Lees daarover Software Algemeen - Beleid nog even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• tim-w
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 08:20

tim-w

TiPisch...

dit neigt naar illegale - of in iedergeval verdachte - praktijken....
wat ben je van plan precies?

But Seriously...

Verwijderd

WebcamXP ofzo en dan de tray icon hiden
Pagina: 1