Toon posts:

Uiklapbaar navigatiemenu

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een navigatie menu maken dat uitklapbaar is. net zoals bijvoorbeeld op de site van mycom.nl als je daar in het linkermenu bijvoorbeeld op hardware klikt dan schuift er een menu uit met links over hardware.

Ik heb met dreamweaver al een navigatiemenu gemaakt maar heb hier niet de optie om na het klikken op één van de buttons een menu uit te laten schuiven.

Hoop dat het verhaal duidelijk is want is moelijk te omschrijven en ook moeilijk op te zoeken.

voorbeeld:

Home
Producten
- Fiets
- Auto
- Brommer
Bedrijfsprofiel
Contact

Ik bedoel dus dat als je op Producten klikt dat dan Fiets, Auto, Brommer pas verschijnt. als je nogmaals op productklikt moet dit weer verdwijnen.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:43

samo

yo/wassup

Ik zou eens zoeken op suckerfish menu's... Die dingen verschijnen overal op internet.
Maar als je al een site gevonden hebt waar je ziet wat je wilt, kan je aan de hand van die site toch leren hoe het moet?
Zoek maar eens op www.alistapart.com en www.naarvoren.nl

http://search.atomz.com/s...-8859-1&sp-p=All&sp-k=All

Verder moet je er ook rekening mee houden dat GoT geen vraagbaak is voor 'geef mij dit en dit script' maar wordt verwacht dat je er zelf al op zn minst mee begonnen bent, en je meer wilt leren aan de hand van wat je probeert.

[ Voor 39% gewijzigd door samo op 11-07-2005 16:23 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Ga eens opzoek met sleutelwoorden als DHTML, javascript, display:block, display:none... is best veel over te vinden. Kijk ook eens op www.alistapart.com!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Dynamic Drive onder het kopje switch menu ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoi Jojo, welkom op GoT.

Voordat je begint met posten is het verstandig dat je even de FAQ leest: [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml] om het niveau een beetje op peil te houden willen we graag dat je eerst zelf aan de slag gaat en daarna hier dingen komt vragen als je ergens specefiek niet uit komt.

Bijvoorbeeld een google op 'drop down' ( http://www.google.nl/search?hl=nl&q=drop+down&meta= ) geeft je al een berg links terug, waarvan de eerste al meteen 'a list apart' is, een erg goede tutorial site die in dit topic al 2x genoemt is.

Bestudeer dat materiaal en kijk of je zelf aan de slag kan. Kom je daar niet uit dan kun je altijd hier nog specefieke vragen stellen :)

Stoer; Marduq

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Ha jojo1983,

Een paar mensen boven me hebben het al gezegd, er wordt iets meer inzet van je verwacht als je een topic post. Van dit soort menu's zijn er wel duizenden te vinden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet goed waar ik op moest zoeken. nu ik inderdaad op drop down ga googlen kom ik al een heel eind bedankt.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Wat ik zelf best regelmatig gebruik is http://www.sothink.com/webtools/dhtmlmenu/index.htm

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1