Solio Solar Powered & Mains Charger | |
![]() ![]() ![]() | Waarom een topic? Ik zit te overwegen om deze "Solar Charger" te kopen, omdat het op vakantie erg handig kan zijn vanwege het vaak ontbreken van een fatsoenlijk stopcontact. Verder is het ook te gebruiken voor andere apparaten wat ook een voordeel is Informatie van andere site's
This product is compatible with: Generation 3 (touch wheel) and 4 (click wheel) iPods, the iPod Mini, and the iPod Photo. (Het opladen van pda's, telefoons, gameboys etc. is ook mogelijk, maar hier zijn wel extra kabeltjes nodig!) Onduidelijke zaken Er zijn een aantal dingen die onduidelijk voor mij zijn. Eén van de dingen die bij mij onduidelijk blijft is de tijd die nodig is om mijn iPod (4G) op te laden. En dat is ook eigenlijk mijn grootste struikelblok, want het oppervlakte is volgens mij niet erg groot en het totaal opgenomen vermogen zal dus waarschijnlijk ook laag zijn. Ik heb nergens afmetingen kunnen vinden aan de andere kant, dus misschien valt dit wel erg mee. Een andere punt is de prijs, die verschilt nog wel aardig volgens mij. Ik hoopte er eigenlijk op dat iemand hier misschien een Nederlandse leverancier weet Ohja en voor de mensen die zich afvragen waarom ik deze hele layout heb gemaakt, dat heeft te maken met tijd te veel enzo |
Winkels: iPod-europe | iPodworld | iPodessentials . Richtprijs: van €99.99 tot £50. |
[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 11-07-2005 18:17 . Reden: BMP's vervangen door JPEGjes ]