Toon posts:

[ADSL2+] Zijn er inmiddels al ervaringen mee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uit berichtgevingen begreep ik dat verschillende aanbieders ADSL2+ vanaf 1 juli zouden kunnen gaan aanbieden en velen van hen hadden/hebben ook voorinschrijvingen. Is hier inmiddels al iets vant terecht gekomen? Fiberworld, Speedlinq, SpeedXS, TweakDSL, Xenosite bijvoorbeeld gaan het aanbieden. Hier vond ik een tijd geleden al informatie hierover maar tot op heden ben ik nog geen ervaringen ermee tegenkomen.

Kortom, wat is de huidige status aangaande ADSL2+?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de link. Daar gaat het dus specifiek over het KPN netwerk terwijl in de SpeedXS link gesproken wordt over het BBned netwerk. Het lijkt er op dat deze goedkoper zullen zijn, vandaar ook de interesse. Dus kom maar mensen...

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Is nog een voor aankondiging en ergens deze maand zullen de eerste aanvragen lees ik in behandeling genomen gaan worden via BBned.

Bij Versatel wordt al geleverd momenteel zo is te lezen:

Versatel 20Mbits/1Mbits nieuw!

En bij TweakDSL heb je de keuze voor BBned of Tiscali (vroeger BaByXL netwerk):

TweakDSL *new and/or improved* deel 12

Let wel op dat voor alle netwerken nog niet alle centrale's geschikt zijn voor het leveren van ADSL2+ verbindingen. Bij TweakDSL kan je echter wel al de Tiscali variant aanvragen en wordt je later omgezet, je kan dan wel alvast online ipv wachten tot het beschikbaar komt.

In een artikel over XS4all wordt gesproken over het KPN-DSL netwerk. Deze zomer (zo staat er geschreven) zouden een 20 tal centrales geschikt gemaakt zijn, einde van het jaar zo'n 200 (van de totaal 1300). Echter kan 200 centrales al ongeveer 50% zijn van de huishoudens natuurlijk.

Over ADSL2+ in de toekomst op het Wanadoo DSL netwerk is nog niets geschreven/bekend voor zover ik weet.

[ Voor 26% gewijzigd door bjck op 11-07-2005 16:33 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.