Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
hier
is gratis, ziet er niet zo mooi uit, maar kan eigenlijk gewoon wat ie moet doen
P.Duh! lekker puh!
Tegenwoordig gebruik ik veel liever een tekenprogramma omdat dat veel flexibeler is. Maar inderdaad: CoverXP vond ik altijd wel handig.
Gebruik ajb. maximaal 1 enkel vraagteken om aan te geven dat je een vraag hebt. Dit is zo onzinnig schreeuwerig. Ik pas het aan.
Welke tools heb je verder al uitgeprobeerd, of enkel die in Nero? Bij cdrlabel zie ik prominent op de site staan
NEW DVD Support - Version 7.1
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zoals in mijn eerste post te lezen is krijg ik bij nero de tekst niet op de zijkant doordat ik niet kan rotaten. CDR-label zie ik ook nergens de optie dvd... Ik heb wel 7.1 fullF_J_K schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:00:
Waarom heb je niet eerst even de GoT-search gebruikt? Dit geeft namelijk al zat antwoorden![]()
Tegenwoordig gebruik ik veel liever een tekenprogramma omdat dat veel flexibeler is. Maar inderdaad: CoverXP vond ik altijd wel handig.
offtopic:
Gebruik ajb. maximaal 1 enkel vraagteken om aan te geven dat je een vraag hebt. Dit is zo onzinnig schreeuwerig. Ik pas het aan.
Welke tools heb je verder al uitgeprobeerd, of enkel die in Nero? Bij cdrlabel zie ik prominent op de site staan
[...]
Aan de anderen, bedankt zal die programma's ff zoeken en downloaden
Aha, ik zie het: http://www.cdrlabel.com/features.html Ik gok dat het daar gaat om het uitlezen, niet het labelformaat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
btw coverxp heeft volgens de site ook alleen de mogelijkheid plaatjes te printen. Ik wil gewoon met een paar klikjes een tekst op de zijkant hebben want heb niet genoe inkt/geld om voor tientallen dvd's full color te printen (en zwart wit is duidelijker:) ).
[ Voor 37% gewijzigd door sdk1985 op 11-07-2005 18:51 ]
'Artistic text tool' gebruiken en dan de tekst selecteren met de 'Selection Tool', vervolgens kun je de tekst een willekeurig aantal graden draaien... (dit dus in Nero Cover Designer)SdK2004 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:48:
Heb undercoverXP geporbeert, helaas kan alleen bestaande plaatjes resizen (en dat kan met psp ofzo ook gewoon...) dus als iemand weet hoe je in nero die tekst 90 graden draait dan zou dat erg fijn zijn... Heb nog heel wat dvdtjes te labelen.
btw coverxp heeft volgens de site ook alleen de mogelijkheid plaatjes te printen. Ik wil gewoon met een paar klikjes een tekst op de zijkant hebben want heb niet genoe inkt/geld om voor tientallen dvd's full color te printen (en zwart wit is duidelijker:) ).
[ Voor 9% gewijzigd door L.N. op 11-07-2005 18:54 ]