[laptop] keuze ervan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
adjes

laatste tijd is het behoorlijk raak met vragen over welke videokaart en welk laptop de mensen moeten nemen.
Dit is natuurlijk ook redelijk logisch omdat er veel keus is.

Maar is het geen idee om een soort van tweakers review te maken met daarin in benches van laptops en dergelijke. Dus een soort producten overzicht.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2005? is een mooi voorbeeld alleen zijn de laptop spullen niet los te bestellen bij verschillende sites (uitzonderingen daar gelaten).

Maar wel zou er inprincipe dezelfde onderverdeling gemaakt kunnen worden met laptops..

tis enkel een ingeving die ik net kreeg ,omdat de laatste tijd toch echt raak is met wel [laptop] welke videokaart en dat soort topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
yep, maar misschien moet het meer in de aandacht gezet worden. Want jullie zijn er toch met me eens dat er vaker een topic geopent word van die laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

ripexx

bibs

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Want jullie zijn er toch met me eens dat er vaker een topic geopent word van die laptops?
Het subforum heet niet voor niets Complete Systemen & Laptops ;)

Als ik in CSL kijk zie ik ruwweg 8 à 10 topics staan die over het aanschaffen van een nieuwe laptop (danwel onderdeel van) gaan. Op 40 actieve topics en 2 slotjes is dat niet zoveel, of wel? :) En daarnaast: een goeie topicstart van iemand die een bepaalde soort laptop zoekt is nog altijd gewoon toegestaan in CSL voor zover ik weet: dus tja ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Remy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:36:
[...]
Het subforum heet niet voor niets Complete Systemen & Laptops ;)

Als ik in CSL kijk zie ik ruwweg 8 à 10 topics staan die over het aanschaffen van een nieuwe laptop (danwel onderdeel van) gaan. Op 40 actieve topics en 2 slotjes is dat niet zoveel, of wel? :) En daarnaast: een goeie topicstart van iemand die een bepaalde soort laptop zoekt is nog altijd gewoon toegestaan in CSL voor zover ik weet: dus tja ;)
Dat ben ik met je eens..

Maar is het niet beter om die review wat duidelijker aan de man te brengen dan slotjes uit te delen?

specifieke vragen zullen er altijd zijn en dat moet je natuurlijk ook kunnen blijven posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Bij desktops kan je bijna alle onderdelen bij elkaar smijten met budget en wat wil je ermee doen als parameters. Je kan ook achteraf upgraden.

Bij laptops bieden de fabrikanten standaardoplossingen aan en je moet kiezen tussen die met meer factoren dan bij desktops. Service, degelijkheid,... is enorm belangrijk.

Slotjes worden uitgedeeld voor laptop-topics met een waardeloze/verkeerde topicstart.
Twijfelt keuze laptop
Hier kan je niet zien waarvoor iemand een laptop nodig heeft, dus hoe kan je dan een keuze maken?
Graag advies
Iets meer inzet aub, je mag eens zelf paar laptopmerken hun assortiment bestuderen en keuze's maken voordat je zo'n topic start.

[ Voor 52% gewijzigd door rapture op 11-07-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

andreict schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:39:
[...]

Dat ben ik met je eens..
Ok :)
Maar is het niet beter om die review wat duidelijker aan de man te brengen dan slotjes uit te delen?
Hoe ver voorgekauwd wil je het hebben? ;) Dit is nog altijd tweakers.net hè, waar toch wel wat kennis van zaken verwacht mag worden :) Heb je die niet van welk onderwerp dan ook, dan kan je je er gewoon lekker in gaan verdiepen.
specifieke vragen zullen er altijd zijn en dat moet je natuurlijk ook kunnen blijven posten.
En dat gebeurt dus ook gewoon :) Zoals rapture hierboven laat zien, gaan topics alleen dicht als de topicstart gewoon niet voldoet, zoals overal op GoT het geval is. En ook al kijk ik niet supervaak in CSL: ik vind persoonlijk dat het best soepel loopt daar :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
Remy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 16:05:
[...]
Ok :)
[...]
Hoe ver voorgekauwd wil je het hebben? ;) Dit is nog altijd tweakers.net hè, waar toch wel wat kennis van zaken verwacht mag worden :) Heb je die niet van welk onderwerp dan ook, dan kan je je er gewoon lekker in gaan verdiepen.
[...]
En dat gebeurt dus ook gewoon :) Zoals rapture hierboven laat zien, gaan topics alleen dicht als de topicstart gewoon niet voldoet, zoals overal op GoT het geval is. En ook al kijk ik niet supervaak in CSL: ik vind persoonlijk dat het best soepel loopt daar :)
volgens mij word ik verkeerd begrepen...

Het gaat even niet dat ik een laptop zoek en dat ik dat niet kan vinden, er worden op dit moment gewoon veel topics geopent door mensen die het blijkbaar niet kunnen vinden en dus een "waardeloos OP" hebben.

En omdat te voorkomen is het misschien beter om die reviews wat makkelijker terug te laten komen net zoals die best buy pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

andreict: ik begrijp je prima: met 'je' bedoelde ik niet jou maar 'men' in het algemeen ;)
er worden op dit moment gewoon veel topics geopent door mensen die het blijkbaar niet kunnen vinden en dus een "waardeloos OP" hebben.
Zou je een stel linkjes kunnen geven van die 'veel topics' die je noemt? :) Ik vind het zelf namelijk nog steeds meevallen als ik zo in CSL kijk :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
--sowwy-- zat niet op te letten :X

[ Voor 87% gewijzigd door Pewwy op 12-07-2005 09:34 ]

Pagina: 1