www.maartenlangelo.nl
Er komt altijd een antwoord uit, uit de tafel van 9 (9, 18, 27, 36) en als je goed kijkt hebben *toevallig* die nummers hetzelfde plaatje
Ja en het plaatje wordt gewoon af en toe veranderd.. Als je beetje logisch kijkt dan zie je het
Er zijn maar een beperkt aantal mogelijke uitkomsten. Op die uitkomsten staat een plaatje van dezelfde kater. Je ziet 'm dan ook bij meerdere antwoorden staan.
Niet echt W&L waardig.
edit: traag
Niet echt W&L waardig.
edit: traag
[ Voor 14% gewijzigd door sdomburg op 11-07-2005 13:44 ]
Whoei en ik heb een nieuw record! 4 reacties binnen 3 min
www.maartenlangelo.nl
Uhmm..Maarten L schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:46:
Whoei en ik heb een nieuw record! 4 reacties binnen 3 min
Na.. sorry, maar ik had dit nog niet eerder gezien. Ik zie het nu ook.. Thanx hoor
www.maartenlangelo.nl
De uitkomst van de berekening is altijd een veelvoud van 9. Je ziet bij het plaatjes overzicht ook dat elk veelvoud van 9 hetzelfde plaatjes is.
Dat was al gezegdOsiris schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:42:
Er komt altijd een antwoord uit, uit de tafel van 9 (9, 18, 27, 36) en als je goed kijkt hebben *toevallig* die nummers hetzelfde plaatje
[ Voor 10% gewijzigd door the-edge op 11-07-2005 14:41 ]
Verwijderd
Zo'n soort 'gedachtenlezer' is vroeger ook al eens langsgekomen, en persoonlijk vind ik 'Harrie de kat' een wat matige uitvoering van dit principe
.
De naam maakt de kat al een belachelijk figuurVerwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:52:
Zo'n soort 'gedachtenlezer' is vroeger ook al eens langsgekomen, en persoonlijk vind ik 'Harrie de kat' een wat matige uitvoering van dit principe.
Eenvoudige puzzels, waarvan je de oplossing ook met een beetje creatief Googlen wel kan vinden, horen niet in W&L thuis.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()