jaja, hij is eindelijk gemaakt (helaas geen foto's, nog steeds geen cam
komen misschien og)
Het is een 15 L kast geworden en nu nog gesloten.
De tip (van speaker en co) was eerst te kijken hoe deze speakers zich in deze setup gedragen alvorens ik ga klooien eventueel bas-reflex, afschermen van speakers.
De tweeter is de Peerless WA 10 TV.
Wat me opvalt zijn de bassen die toch eigenljik best goed klinken (naar mijn gevoel mogen ze ietsje lager).
Alleen wat ik weer minder vind, is dat de stem geluiden bijna TE aanwezig zijn.
En verhouding tweeter/ woofers klopt ook niet echt (hoog valt redelijk weg, missxchien heeft het punt hierboven daar ook wel mee te maken...).
Hoe is dit te verhelpen?
Er zit nu 1 mat BAF in (gewoon opgerolt erin)
Een andere vraag is of deze afgeschemrt kunnen worden, dat is nmlk niet bij elke speaker gegarandeerd, weet iemand dit toevallig ?
Het is een 15 L kast geworden en nu nog gesloten.
De tip (van speaker en co) was eerst te kijken hoe deze speakers zich in deze setup gedragen alvorens ik ga klooien eventueel bas-reflex, afschermen van speakers.
De tweeter is de Peerless WA 10 TV.
Wat me opvalt zijn de bassen die toch eigenljik best goed klinken (naar mijn gevoel mogen ze ietsje lager).
Alleen wat ik weer minder vind, is dat de stem geluiden bijna TE aanwezig zijn.
En verhouding tweeter/ woofers klopt ook niet echt (hoog valt redelijk weg, missxchien heeft het punt hierboven daar ook wel mee te maken...).
Hoe is dit te verhelpen?
Er zit nu 1 mat BAF in (gewoon opgerolt erin)
Een andere vraag is of deze afgeschemrt kunnen worden, dat is nmlk niet bij elke speaker gegarandeerd, weet iemand dit toevallig ?