Toon posts:

Zoek: FTP Provider met 200Gb dataverkeer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Als eerste: ik heb geen id waar dit topic meot staan daarom maar hier ....

Ik heb een hardcore site waar mensen kunnen downloaden, in het begin liep dit niet
zo hard maar naar enige tijd kwamen er steeds meer mensen en op een gegeven moment
had ik 600Gb dataverkeer in 3 maanden...

Nu ben ik op zoek naar een goede ftp provider die mij 200GB dataverkeer kan leveren..
en niet al te duur natuulijk...

zoals de meesten wrs wel zullen weten is dat in NL ongeveer onmogelijk omdat hier de dataverkeer veeeel duurder is dan in het buitenland...

Nu heb ik lopen zoeken en zoeken en zoeken maar niet echt veel gevonden... wel wat providers die 100 dollar rekenen voor 200gb dataverkeer en wat vrij ruimte maar daarvan denk ik niet bepaald dat ze een redelijke service hebben... (snelheid etc.)

Nu is mijn vraag of iemand hiero een goed avdies voor mee heeft om een ftp te huren...

Ik heb dus minimaal nodig:

- 200GB dataverkeer
- 250MB vrij ruimte (meer is uiteraard niet slecht)

en ik wil niet meer betalen dan tussen de 100 / 150 dollar...

b.v.d.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-02 14:54

S1W

Ehm... geen warres mag ik hopen? Dat wordt hier niet echt op prijs gesteld.

[edit] en owja.. .dit topic moet in Internet en Telefonie denk ik...

[ Voor 33% gewijzigd door S1W op 11-07-2005 13:11 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 16:08
Ik zit zelf bij Eweka, en betaal 15eur voor 320Gb. Alleen is dat dan colocated dus zul je nog wel een eigen server moeten hebben.

Maar goed, (vooral) in amerika is die 200gig geen probleem, genoeg providers die 1Tb traffic leveren.
Ik weet niet waar t grootste deel van je gebruikers zitten, maar een USA host is wel trager deze kant op dan een NL server.
Eventueel kun je Duitsland ook nog eens overwegen.

Je kan ook eens kijken bij webhostingtalk.nl / .com en daar je vraag neergooien. Hier wordt t waarschijnlijk een spam-topic waar iedereen zn provider gaat opnoemen.

[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 11-07-2005 13:15 ]

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:06:
Nu is mijn vraag of iemand hiero een goed avdies voor mee heeft om een ftp te huren...

- 200GB dataverkeer

b.v.d.
Kan ik leveren voor € 100,- /maand
Krijg je 500Mb ruimte en 200Gb verkeer

Aangesloten op een 100Mbit netwerk (redbus) incl. control panel en linux hosted.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Zou je niet nog rekening houden met wat meer groei? Als je nu al op de 200Gb/maand zit, heb je binnenkort weer hetzelfde probleem.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:06:
Hallo mensen!

Als eerste: ik heb geen id waar dit topic meot staan daarom maar hier ....

Ik heb een hardcore site waar mensen kunnen downloaden, in het begin liep dit niet
zo hard maar naar enige tijd kwamen er steeds meer mensen en op een gegeven moment
had ik 600Gb dataverkeer in 3 maanden...

Nu ben ik op zoek naar een goede ftp provider die mij 200GB dataverkeer kan leveren..
en niet al te duur natuulijk...

zoals de meesten wrs wel zullen weten is dat in NL ongeveer onmogelijk omdat hier de dataverkeer veeeel duurder is dan in het buitenland...

Nu heb ik lopen zoeken en zoeken en zoeken maar niet echt veel gevonden... wel wat providers die 100 dollar rekenen voor 200gb dataverkeer en wat vrij ruimte maar daarvan denk ik niet bepaald dat ze een redelijke service hebben... (snelheid etc.)

- 200GB dataverkeer

b.v.d.
Ik heb een server staan bij ServerMatrix deze heeft leuke prijzen en het netwerk is zeer stabiel. In 1 jaar tijd 1 grote storing gehad, maar dit is zelfs goed opgelost door ServerMatrix.
Er zijn andere in de VS die het zelfde bieden en goedkoper zijn, kijk even op Webhosting Talk voor aanbiedingen en commentaar wat je kan verwachten.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 13:59
Flexservers is wel cheap :) http://www.flexservers.nl
heb er geen ervaring mee zelf, maat van me wel en is er positief over.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zoekt geen software dus Software Algemeen lijkt me niet relevant. Dus SA -> Internet & Telefonie. Check de Internet & Telefonie - hosting FAQ even. Mensen: zie DJSmiley in "Zoek: FTP Provider met 200Gb dataverkeer..." - spammen met eigen diensten lijkt me niet de bedoeling ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
er is er maar één zo spotgoedkoop met dataverkeer, dat wordt colocaten bij xs4all :)

@lier: sja, ben beetje scheel vandaag ;)

[ Voor 23% gewijzigd door axis op 11-07-2005 14:54 . Reden: typo ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:38

lier

MikroTik nerd

axis schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:28:
er is er maar één zo sportgoedkoop met dataverkeer, dat wordt colocaten bij xs4all :)
edit:
sportgoedkoop, wasda ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

axis schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:28:
er is er maar één zo spotgoedkoop met dataverkeer, dat wordt colocaten bij xs4all :)

@lier: sja, ben beetje scheel vandaag ;)
Inderdaad, die zijn niet duur. Moet je even zelf een servertje maken en dan ben je er:

Overzichtje: http://www.xs4all.nl/alle...ocation/specificaties.php (vanaf € 95.- / m voor 500 Gb)

[ Voor 4% gewijzigd door superduper op 11-07-2005 15:11 ]

Pagina: 1