Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:36
Ik heb hier een Nokia 3310 waarvan ik graag zou willen weten of er een simlock opzit.

Helaas heb ik alleen maar Telfort simkaarten in huis. Is er een truckje om in de telefoon zelf te kijken of hij een simlock heeft?

*#0000# leverd niets op.

Verwijderd

Even aan de buren om een andere simkaart vragen? Volgens mij kan je alleen bij Sony Ericsson in een bepaald menu zien welke locks er op zitten, bij Nokia dus niet.

• Spixo
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:41:
Even aan de buren om een andere simkaart vragen? Volgens mij kan je alleen bij Sony Ericsson in een bepaald menu zien welke locks er op zitten, bij Nokia dus niet.
Ik woon in een hoekhuis en heb ruzie met de enige buren >:), dus daar ga ik liever niet langs. Ik wacht nog even andere replies af..

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Ricardo87 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:38:
Ik heb hier een Nokia 3310 waarvan ik graag zou willen weten of er een simlock opzit.

Helaas heb ik alleen maar Telfort simkaarten in huis. Is er een truckje om in de telefoon zelf te kijken of hij een simlock heeft?

*#0000# leverd niets op.
Uhh als een Telfort simkaart niet werkt is hij toch gewoon nog gelocked? Of ligt het anders? ;)

• Spixo
the-edge schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Uhh als een Telfort simkaart niet werkt is hij toch gewoon nog gelocked? Of ligt het anders? ;)
Hij zal maar net gelockt zijn op Telfort ;)

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

the-edge schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Zeker gisteren geboren he???

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
lool mybad nvrmnd.. ben net wakker :/

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Met een datakabel en Logomanager kan je misschien via de NetMonitor die je kan activeren kijken of hij gelocked is.
Een manual vind je hier :)
http://www.nobbi.com/download/nmmanual.pdf

[ Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 11-07-2005 13:07 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zo moeilijk is het toch niet om even ergens een simkaart van een andere provider dan Telfort te proberen?
Dit kan bijvoorbeeld al bij elke telefoonwinkel.
Daarnaast kun je aan de hand van de oorsprong van het toestel wel concluderen of er een simlock op zit of niet.
Als je het toestel destijds als prepaid pakket hebt gekocht, zit er een simlock op, en die gaat er niet vanzelf af. Op toestellen die verkregen zijn bij een abonnement zit meestal geen simlock, behalve als het in een pakket is gekocht. Voorzover ik weet heeft Telfort geen gesimlockte 3310's verkocht bij een abonnement.
Verder zou je het kunnen zien aan het bootscherm van je telefoon, aangezien veel providers de firmware van gesimlockte telefoons zodanig veranderen dat bij het opstarten kort het logo van de provider zichtbaar is.
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.