Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Ik heb de Haicom HI-305N als GPS'je voor bij mijn iPAQ. In principe werkt het ding prima, zolang ik maar in de auto zit. Of specifieker gezegd, wanneer hij maar aan de aansteker in mijn auto hangt. Zodra ik deze disconnect en ga wandelen dan valt de GPS uit. In de handleiding staat dat de GPS opgeladen dient te worden, maar het is toch van de zotte dat ik mijn iPAQ in de auto moet laten liggen om hem op te laten laden?

Zijn er mensen die ook deze GPS ontvangen hebben en wat zijn jullie ervaringen? Is er een andere manier om hem op te laden en kan ik sowieso ergens zien hoe 'vol' hij is? Nu is hij alleen nuttig voor in de auto, maar ik zou hem gaarne voor andere toepassingen gebruiken.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Het is een mooie gps maar..........
Als je hem niet als cf gps gebruikt zul je hem moeten voeden d.m.v. een draadje.
Een cf gps krijgt zijn voeding van de PDA.
Een muis gps via een draadje.
En ik denk niet dat die haicom een interne batterij heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door JEV op 11-07-2005 12:51 ]

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Wat bedoel je met cf? CompactFlash? De GPS verdwijnt namelijk wel in de CF-aansluiting.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P