Toon posts:

harde schijf niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2e harde schijf aangesloten op mijn pc maar nu laat hij die niet zien in 'deze computer'
via apparaat beheer staat ie wel in de lijst met schijven.
Wat is er mis ?

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:20
Er is niets mis.
Je moet de schijf partitioneren en formateren!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
welk OS?

in windows xp

start --> instellingen --> config --> systeembeheer --> Computerbeheer --> schijfbeheer en daar partitioneren en formateren.

anders effe partition magic downloaden / kopen

en zo je harde-schijf aan de praat helpen

verder is dit een prima zoek vraagje

[ Voor 9% gewijzigd door andreict op 11-07-2005 12:15 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

verkeerde subforum in O&M faq staat dit:

OM FAQ / Beleid @hdnieuw

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 01:15
andreict schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:14:
anders effe partition magic downloaden / kopen
Slechte tip IMHO. Ding doet soms meer mis dan goed, en waarom extra software kopen/stelen/downloaden/lenen als die functionaliteit standaard in een OS zit?

Maar zoals ik zei: IMHO :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02 12:55
Inderdaad even formatteren en/of partitioneren.. Als je Windows98 hebt dan heeft NTFS geen nut.. (zeg het vast B) ;) )

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
-Noel- schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:18:
[...]

Slechte tip IMHO. Ding doet soms meer mis dan goed, en waarom extra software kopen/stelen/downloaden/lenen als die functionaliteit standaard in een OS zit?

Maar zoals ik zei: IMHO :)
als je even had gelezen had je ook gezien dat de TS geen OS vermeld dus dan is het enkel gissen naar wat hij heeft.

Verwijderd

Topicstarter
start --> instellingen --> config --> systeembeheer --> Computerbeheer --> schijfbeheer daar staat de schijf niet tussen.
nog meer ideeen ?

Verwijderd

Topicstarter
GEVONDEN
Allemaal bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02 12:55
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:38:
GEVONDEN
Allemaal bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* the-edge denkt dat als Vlijm de search had gebruikt dat hij al veel eerder klaar had kunnen zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door the-edge op 11-07-2005 12:41 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je nou vertelde WAT je gevonden hebt dan hebben mensen die na je (wel ) de search gebruiken hier ook nog iets aan..... :7

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je op GoT aanmeldde heb je een scherm met registratievoorwaarden onder ogen gekregen. Hier heb je je accoord EN bekend mee verklaard. Toch lijkt vooral dat laatste punt er tussenuitgeglipt te zijn :o

- je post een topic in het verkeerde subforum (Overige Hardware is geen dumpbak)
- je post iets wat letterlijk in de FAQ (van het juiste subforum, Opslagmedia & I/O Controllers) staat
- je geeft geen specs (noch van hardware in kwestie, noch van je OS)
- je probeert zelf niets voor het posten, of post iig niet wat je al geprobeerd hebt.

Kortom, veel om in de toekomst op te letten :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.