Toon posts:

Wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben in het bezit van een desktop en een redelijke snelle ADSL-verbinding. Sinds kort ben ik ook in het bezit van een laptop waarin zich en WIFI bevindt. Het zal best een domme vraag zijn, maar welke hardware heb ik nodig om draadloos verbinding tussen mijn laptop en mijn ADSL verbinding te maken, het liefst zo dat dit onafhankelijk van mijn desktop functioneert, zodat ik die uit kan laten staan wanneer ik draadloos aan het internetten ben.

Alvast bedankt voor jullie tips etc,

Met vriendelijke groet,

Albert

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
routertje met wifi en een wireless kaartje in je laptop.

verder raad ik je aan om wat tips en trucks via google te zoeken of hoe en wat.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:37
Als je een ADSL modem/router hebt (Speedtouch bijv.), kun je hierop een draadloos access point aansluiten.

Zie de pricewatch voor access points.

Je kunt ook een draadloos ADSL modem/router nemen, bijv. Speedtouch 580.

Verwijderd

Topicstarter
Beste hardwareman, bedankt voor je reactie, maar een wireless kaartje in mijn laptop? Die zit er toch in
andreict schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:04:
routertje met wifi en een wireless kaartje in je laptop.

verder raad ik je aan om wat tips en trucks via google te zoeken of hoe en wat.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is er voor de vragen waar je met beetje eigen inzet niet uitkomt. Er zijn zat guides over hoe (draadloos) te netwerken, zie o.a. http://www.tomsnetworking.com/

Verder geef je zo goed als geen specs (het is niet verwonderlijk dat andreict niet uit je topicstart haalt dat je laptop een wireless kaartje bevat als je dat niet expliciet meldt ("waarin zich en WIFI bevindt" is niet bepaald duidelijk - 'en' kan ook niet betekenen zoals je het hier gebruikt - al is dat Middennederlands...)).

Tenslotte is Overige Hardware geen dumpbak. Dit is FAQwerk, maar dan wel de FAQ van het juiste subforum: Netwerk Troubleshooting...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.