hoe krijg ik apps op me xbox?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chunyu
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 16:22
Ik heb onlangs een Xbox gekocht, het is omgebouwd.
Het heeft een modchip "Evox" want, als ik de aanknop ff ingedrukt houdt, krijg ik het normale logo scherm + Evox logo linker bovenkant. Ik kan moeiteloos spelletjes spelen van andere regio's en gebrande spelletjes. *knip*

Heeft mijn xbox een geflashte bios? Kan ik wat met de files op die site?

Ik gebruik FlashFXP maar ik kan me xbox niet connecten, hoe kan ik dat wel doen?
Ik heb een router, de internet werkt vlekkeloos, en ik heb me xbox als laatst aangesloten op me router, dus moet hij waarschijnlijk 192.168.1.4 adres hebben.

WinSock 2.0 -- OpenSSL 0.9.7g 11 Apr 2005
[R] Connecting to xbox -> IP=192.168.1.4 PORT=21
[R] Connected to xbox
[R] Connection failed (Connection lost)
[R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1
[R] Retry attempt Aborted

Ik gebruik vele tutorials op het net, maar ik kom telkens vast op ergens. ik ben ten einde raad. Ik wil graag XBMC gebruiken. Ik heb de "compile version" (dus niet de versie met die source codes) ik heb hetop een cdrw gebranden. Het werkt op me Xbox, maar ik kan er niets mee, want er zit niks in me xbox hardeschijf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
en ik heb me xbox als laatst aangesloten op me router, dus moet hij waarschijnlijk 192.168.1.4 adres hebben
waarom ga je daar van uit? Ik veronderstel dat je DHCP gebruikt? dan kan je niet echt weten weten welk IP je xbox krijgt...

Ik weet niet of de modjes de rest van je topic zo leuk gaan vinden, er hangt immers een serieus warez-luchtje aan...
edit: dat connected to xbox laat je idd wel héél sterk vermoedne dat je wel degelijk .4 als adres gekregen hebt :D

[ Voor 15% gewijzigd door the_stickie op 11-07-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je d.m.v. powerknop langer/korter inhouden dan wel met eject aanzetten in je normale dasboard komt heb je idd biosje ^_^ dan heb je dus extra chip erin. Verder kan je in je evox dash (evox is een dash, en een bios) keurig zien welk IP je hebt... (system settings)

Verder, we hoeven NIET te weten wat jij aan illegale zut kan afspelen. Daar moet je ook niets over vragen, dan is je topic een kort leven beschoren. Er zijn veel LEGALE apps voor je Xbox, mij dunkt dat we je daar gewoon mee kunnen helpen. Toch erg een kwestie van even nadenken, en sites als xbox-scene checken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 13:32
Ik weet niet of het mag, maar ik heb twee woorden:

slayer evox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 22:00

Remy

I usually get 100% accuracy

Support op modchip gebeuren doen we hier op GoT niet aan: je hebt dus pech :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.