Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej ,,

ok ik voel mij nu heel dom =S :( :?
Maar ik zit dus met norton enne
ik heb 11 virussen ,, maar normaal verwijderd norton die zelf maar deze keer niet.
Je krijgt dan een lijst met de namen van de virussen maar hoe krijg je dan die dingen weg?

ThnQ!
:

Verwijderd

Wat heb je er zelf al aan gedaan?

Verwijderd

Misschien is het handig als je een screenshot kan maken o.i.d.? Om welke Norton versie gaat het?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
welkom on board.

misschien is het handig om je handleiding van norton door te lezen, dan weet je hoe norton werkt/kan werken.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 22:28

jurma

simply connecting...

Welke norton heb je? Welke windows heb je? Welk virustype heb je? Iets meer informatie aub.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:56
Misschien moet je iets specifieker zijn zoals;
- Welke Norton draai je?
- Welke virussen geeft hij aan?

Norton herstelt automatisch een bestand (mits aangegeven in de opties) en zet de besmette bestanden in een lijst (quarantained), waarna je deze eventueel kan verwijderen.

Emos

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
ten eerste: heb je de scan wel in veilige modus uitgevoerd?
ten tweede: voor echt hardnekkig spul vind je verwijderingstools+handleiding op www.norton.com ;)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me typisch een geval van even de manual doornemen, of op internet zoeken, als het niet voor zich spreekt staat het vast wel uitgelegd ergens op internet.
Voor de rest verwachten we hier iets meer van een topicstart, namelijk dat er helder en duidelijk je probleem in naar voren komt, met normaal taalgebruik en dan liefst ook nog met een topictitel die iets meer over het probleem zegt dan alleen "norton".
Mocht het alsnog niet lukken is er ook nog een groot topic over welke virusscanner men het beste vindt, daar kun je ook nog kijken, succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.