iPAQ h1915 connect niet met pc/Active Sync

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Sinds eind vorige week connect mijn PDA niet meer met mijn pc. Als ik de Sync kabel aansluit springt de PDA wel aan, maar active sync herkent hem niet meer.

Ik heb AS al opnieuw geinstalleerd. Als je dan je device moet aansluiten en hij hem automatisch moet hetkennen, herkent hij hem niet.

Ook heb ik alle USB controllers en devices verwijderd in Device Manager. Ik heb AS ook al geinstalleerd op een andere PC. Ook hier sprong alleen de PDA aan tijdens het connecten, maar syncte niet.

Na mijn idee is de kabel niet kapot, juist omdat de PDA wel aanspringt als hij aangesloten wordt. Via de search kwam ik wat intressante topics tegen, maar niet een topic dat me de oplossing kon geven. HP.nl precies hetzelfde

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Niemand?

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Echt _helemaal_ niemand?

Verwijderd

Zit ie in de cradle en is de ac-adapter aangesloten?

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ja die zijn allemaal aangesloten.
Ik ben nu een week bezig om van alles te proberen. Het kan toch niet zo zijn dat niemand van de 100.000 tweakers een oplossing heeft?

• ElCondor
  • Laatst online: 21-08 19:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Je PDA functioneert nog gewoon?
Ik heb bij een ander USB device wel eens gehad dat-ie um niet meer herkende, maar toen bleek dus het device naar de knoppen te zijn. Klinkt niet hoopvol voor je PDA...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:54

-ET-

Phone Home

Heb je je pda al eens een softreset gegeven?

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Softreset heeft hij gehad, PDA werkt wel gewoon.

Edit: Ik heb nu alle belangrijke data genoteerd, dan wel op sd gebackupped. Hij krijgt nu gewoon een harde reset..

[ Voor 56% gewijzigd door Erazzzer op 18-07-2005 12:20 ]

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 23:53

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Wat is je OS?

Mr. T.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier ook heel veel problemen met syncen(zinken). Mijn P910I wordt heel vaak niet herkend(alles gaat via Bluetooth) maar soms doet die het in 1 keer dan gaat het in het programma weer fout. Mijn Nokia 6670(bt en kabel) krijgt alleen maar errors(kan dit niet vinden en dat niet) en mijn Asus 620 BT PDA geeft ook alleen maar errors zowel via kabel als bt. Sorry maar het is gewoon waardeloze software om even een sync te maken. Ik heb alles getest maar ik kan de oplossing hiervoor ook niet vinden.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1