Alturion GPS te beperkt op laptop

Pagina: 1
Acties:

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Ik heb de website de gebruiksaanwijzing al doorgespit maar ik krijg op een aantal vragen geen antwoord. Misschien dat er hier wat Tweakers zitten die een oplossing hebben voor mijn vraagjes

Ik draai alturion op een laptop!

Heel alturion 6.0 is in het nederlands, behalve je begeleidende stem. bij sound opties vind ik een keuze scherm maar deze is niet "te selecteren", als ik kijk in de pocketpc map dan zie ik alle wavjes staan, in alle talen... Maar gebruikt de "laptop versie" hier de wavjes uit ? want hoe moet ik dan nederlands krijgen ?

vraag twee is..als ik een route plan dan staat er onderin keurig wat mijn route is, maar wat ik mis is..Resterende tijd en km's van de route, en op welk punt we ons in die lijst bevinden!!!

de derde vraag is : ik heb directx 9 geinstalleerd maar toch kan ik geen 3d map krijgen.. hoe kan dit ?

Al deze vragen kon ik nergens antwoord op vinden!

I reject your reality and substitute my own!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
niemand alturion ?

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 15:27

-=Sentinel=-

*zucht...*

Heb sinds vandaag ook alturion op een laptop draaien. Heb nog niet alles uitgevogeld, maar als je de taal op nederlands zet, is mijn spraak ook nederlands

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Het taal probleem is inmiddels opgelost, door de mappen omtewisselen met de desbetreffende wav's nu alleen nog het probleem van de resterende kilometers en tijd

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
Ik heb Alturion geinstalleerd op mijn laptop, nog niet echt goed getest, want ik heb nog geen GPS ontvangertje.

Hoe heb jij precies de spraak op Nederlands gekregen?

3D mappen heb ik trouwens ook niet, en heb ook directX9 geinstalleerd...

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
in de map pocketpc staat een 44k1 wav mapje hier staan de talen in.. engels is geloof ik 09 en ned 013, deze wissel je dan gewoon om! en het werkt!

Pagina: 1