Ik heb de punten van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen, maar het wil echt niet.
Het vervelende is dat ik niet weet waar het aan ligt ( en Thandor dalijk boos wordt als ik m'n topic niet af heb
).
Het probleem is dus dat hij niet boot, niet piept en alle fans etc wel netjes gaan draaien.
Als ik het lijstje netjes afwerk begin ik bij de voeding.
Dat is 'n Tagan 480 Watt, en de lijnen zijn in het bios ( voor de problemen ) ruim binnen de marges, meestal erboven.
Het tweede is het moederbord, dat is 'n pas nieuwe A7N8X Deluxe Rev2.0.
Ik heb al BIOS resets geprobeerd, zonder succes.
Piepen doet ie niet, erg frustrerend.
Ik weet niet of het hoort, maar hij piept ook niet als ik het geheugen eruit haal en probeer te booten, idem voor de videokaart.
Mijn CPU is op dit moment niet overclocked, en ik kan het ook niet lager klokken want ik kan het BIOS niet in
En ook het geheugen loopt op stockspeeds, behalve dan dat de Corsair reepjes ipv 200MHz op 166MHz lopen ivm 166MHz FSB.
De videokaart is ook pas nieuw, een Asus V9999GE geflasht naar Ultra.
Heeft in de twee weken nog nooit dienst geweigerd.
Temps zullen ook wel goed zijn: 1. hij heeft vandaag nog niets gedaan
2. er zit zo'n mooie VF700 op
Ik heb omdat het lampje dat hdd activiteit weergeeft continue blijft branden heb ik al geprobeerd de HDDs te ontkoppelen.
Bij de nieuwe boot bleef het lampje weer de hele tijd branden, zonder HDDs
Ik weet het dus echt niet meer, erg vervelend.
Iemand een idee?
En kom niet met testproggies, want dat gaat dus niet
Het vervelende is dat ik niet weet waar het aan ligt ( en Thandor dalijk boos wordt als ik m'n topic niet af heb
Het probleem is dus dat hij niet boot, niet piept en alle fans etc wel netjes gaan draaien.
Als ik het lijstje netjes afwerk begin ik bij de voeding.
Dat is 'n Tagan 480 Watt, en de lijnen zijn in het bios ( voor de problemen ) ruim binnen de marges, meestal erboven.
Het tweede is het moederbord, dat is 'n pas nieuwe A7N8X Deluxe Rev2.0.
Ik heb al BIOS resets geprobeerd, zonder succes.
Piepen doet ie niet, erg frustrerend.
Ik weet niet of het hoort, maar hij piept ook niet als ik het geheugen eruit haal en probeer te booten, idem voor de videokaart.
Mijn CPU is op dit moment niet overclocked, en ik kan het ook niet lager klokken want ik kan het BIOS niet in
En ook het geheugen loopt op stockspeeds, behalve dan dat de Corsair reepjes ipv 200MHz op 166MHz lopen ivm 166MHz FSB.
De videokaart is ook pas nieuw, een Asus V9999GE geflasht naar Ultra.
Heeft in de twee weken nog nooit dienst geweigerd.
Temps zullen ook wel goed zijn: 1. hij heeft vandaag nog niets gedaan
2. er zit zo'n mooie VF700 op
Ik heb omdat het lampje dat hdd activiteit weergeeft continue blijft branden heb ik al geprobeerd de HDDs te ontkoppelen.
Bij de nieuwe boot bleef het lampje weer de hele tijd branden, zonder HDDs
Ik weet het dus echt niet meer, erg vervelend.
Iemand een idee?
En kom niet met testproggies, want dat gaat dus niet