Verzonden mail terugvinden op oude harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 22:09
Beste tweakers,

Mijn oom heeft nu een nieuwe computer met zijn oude harde schijf als secundary harde schijf.
Is het mogelijk om de verzonden mail op de oude harde schijf terug te vinden? Ik moet er bij zeggen dat de oude harde schijf niet geformatteerd is dus alles staat er nog op.

Alvast bedankt

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
ik denk het wel!

misschien helpt het als je even erteld welke mail client gebruikt is

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 08:20
Als je meer informatie geeft over manier waarop hij mail verzond, kunnen we je verder helpen. Was dit met outlook? Outlook express? Hotmail? Webmail?

• Pegasus81
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 15:49

Pegasus81

Group: Infinity

Wellicht kan je met outlook (express) je oude mail bekijken? Je kan gewoon je oude mail importeren.

Als dat niet werkt kan je wellicht gebruik maken van google desktop search. Dit programma indexeert je hele harde schijf en de inhoud van bestanden en maakt de resultaten inzichtelijk door middel van de google interface.

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Zoek eens naar een .pst file, staat in de C:\Documents and Settings\<je naam>\application data\microsoft etc. etc.

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 22:09
DaPoztMaster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:22:
Als je meer informatie geeft over manier waarop hij mail verzond, kunnen we je verder helpen. Was dit met outlook? Outlook express? Hotmail? Webmail?
Hij verzond alles met Outlook. Ik kan dus geen backup maken van de verzonden berichten omdat de schijf niet als primary erin zit. Natuurlijk kan ik dat wel doen maar mijn oom woont 2 uur rijden van mij vandaan dus dat wordt lastig.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Firefox is hier nu al twee keer gecrashed tijdens het schrijven van een uitgebreid slotje, nu dus een kortere :X

Dit is al vaak behandeld op GoT (meestal in het kader van backup van Outlook). Zoek dus even binnen OFF naar 'outlook backup'. Als het echt om OL gaat en geen OE: telefonisch is het verschil vaak niet te maken door sommige gesprekspartners. Denk afhankelijk van het OS ook aan de rechten (zie WOS FAQ).

Omdat dit al zo vaak is behandeld is het topic nogal nutteloos en sluit ik. Als je er niet uitkomt: open een nieuw topic maar geef dan wel meer info en geef even aan waar je zelf aan denkt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.