Gebruikers bij XBOX Live

Pagina: 1
Acties:

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Mensen, even een klein vraagje. Ik heb hier ene huishouden met twee XBOXen. Nu zijn wij beiden geinteresseerd in XBOX Live. Ik weet inmiddels dat je er een Wireless Ethernet Bridge voor moet aanschaffen, maar mijn vraag is of je een account op twee XBOXen kan gebruiken. Dus, maw, kan ik de ene dag die gaming adapter op mijn XBOX aansluiten en op Live spelen en de andere dag hem simpelweg op zijn XBOX aansluiten, zodat hij kan spelen op Live?

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

Anheuer schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:09:
Mensen, even een klein vraagje. Ik heb hier ene huishouden met twee XBOXen. Nu zijn wij beiden geinteresseerd in XBOX Live. Ik weet inmiddels dat je er een Wireless Ethernet Bridge voor moet aanschaffen, maar mijn vraag is of je een account op twee XBOXen kan gebruiken. Dus, maw, kan ik de ene dag die gaming adapter op mijn XBOX aansluiten en op Live spelen en de andere dag hem simpelweg op zijn XBOX aansluiten, zodat hij kan spelen op Live?
jah, dat kan en mag ook.. sla je profiel dat op op een memory card of so

---

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je hebt geen wireless ethernet bride nodig om op xbox live te spelen. Dat heb je alleen nodig als je alleen maar een draadloos netwerk thuis hebt (je kan gewoon een netwerk stekker achter in je xbox proppen). En zover ik weet kan je met 1 account maar op 1 xbox spelen omdat hij elke keer als je op live gaat, gaat kijken of je een andere hardeschijf hebt (serienummer) indien dat het geval is (wat dus zo is met een andere xbox) word je van live gebanned. (dit inverband met een controle of je een omgebouwde xbox hebt)

[ Voor 7% gewijzigd door BlackMage op 11-07-2005 10:15 ]

• Anheuer
Dit zijn toch wel tegenstrijdige berichten...

En ik snap dat het niet perse draadloos hoeft, maar ik heb geen gewoon LAN-kabel op mijn kamer.

[ Voor 53% gewijzigd door Anheuer op 11-07-2005 10:17 ]

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
GoT is geen plek om spullen te verkopen. Voor handel kun je terecht bij Vraag & Aanbod op de frontpage, maar omdat de TS er toch interesse in lijkt te hebben kun je het afhandelen via e-mail.

Nu hebben jullie beide geen e-mail adres in jullie profiel staan. Misschien is het handig dat even tijdelijk te doen :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 11:35 ]

• Anheuer
Zie ^^. Dit graag via e-mail afhandelen.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 11:35 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1