[XP] Kyocera printer driver WHQL of niet?*

Pagina: 1
Acties:

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03 21:41
Ik zou er op 1 of andere manier moeten achterkomen of een bepaalde driver van een Kyocera ( FS1920+) printer WHQL gecertifieerd is of niet...

In de device manager staan printers er niet tussen , dus via properties de driver versie zien is niet mogelijk...

Als ik de properties van de printer kies bij Printers and Faxes , zie ik op een tabblad "info" van Kyocera zelf , wel versie 2.3.0211 staan...

Ik heb nu al op Google en op de site van Kyocera en Microsoft wat zitten zoeken , maar ik vind van die driver niet echt relevante info.

Is er iemand die dit weet ? Ik kan wel es gaan zoeken in system32 naar een dll van kyocera ofzo , maar weet ik hiermee dan of die volledige driver WHQL gecerfieerd is ?

(Ik kan ook Kyocera eens mailen , maar dat zal mijn laatste stap worden)

Deze infomatie heb ik nodig om een driver probleem aan te kaarten onder WinXP Pro voor een klant. De printer zelf geeft aan dat alles ok is , doch , in de properties van de driver staat steeds ' out of paper '... Ik heb dit al getest met tientallen printers van dit type en van de 600 hebben er een 50 klanten hetzelfde probleem. Ik vermoed dus dat de driver niet ok is. Echter om goedkeuring te krijgen om de driver te vernieuwen, heb ik 'bewijs' nodig... 8)7

Mijn Specs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zet ik nog even het OS in je topic titel :)