[Vb.NET] Quit/Leave/Exit ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-04 00:15
Hey ik weet het ik ben een noob in Vb maar toch heb ik een vraag.
Wat is een goedde tutorial site ? ik kan namelijk geen goedde site vinden.
Ten tweede: Hoe maak je een quit button ? ik heb al een button gemaakt maar kom er niet verder uit.
Ik heb al hulp gekregen maar ik krijg telkens debugging errors.
Ik heb al gezocht op Google ,GoT forum ,Mensen rondgevraagt.

*plz sluit dit topic niet a.u.b. ik heb dit hard nodig.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:01
Tja, met google zal je wel genoeg VB.NET tutorials vinden; weet wel dat VB niet hetzelfde is als VB.NET.
Echter, als je echt een newbie bent, dan denk ik dat je beter af bent met een goed boek. Loop de boekhandel eens binnen, en check eens wat ze daar hebben aan VB.NET boeken.

Sorry, maar dit topic ga ik toch sluiten. Om dit forum voor iedereen interessant te houden, stellen we hier nl. nogal wat eisen aan de Topicstarter (jij dus, in dit geval).

Lees bv. eerst eens dit: P&W Quickstart

Zoals je uit die Quickstart kunt afleiden, is jouw topicstart nogal wat mager. Je hebt het al over 'debugging errors'; ik denk dat je compile errors bedoelt.
Daarnaast is het geheel onduidelijk wat je precies aan het doen bent, wat je geprobeerd hebt, etc....

Een tipje die ik je nog kan meegeven: als je een newbie bent in programmeren, koop dan een goed boek, en begin met het leren programmeren. Ga niet direct willen Windows programma schrijven, maar hou je bezig met de basics. Leer over 'controle-structuren', leer hoe je een goed algoritme schrijft, etc....

Succes.

[ Voor 55% gewijzigd door whoami op 11-07-2005 09:08 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.