Toon posts:

bomen en het bos welk mobo is voor mij de klos? 939 wie?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hela .. ik ben even snel op zoek naar een nieuw moederboard.. want ik ga van de 64bit generatie mee snoepen. Nu heb ik een 3000+ gef 6800GT (agp) abit poepoe NF7-S 2.0 2x sata hddtjes
Duzzzz 939 is het (de) nieuwste standaard voor amd.. begrijpt mijn nietige breintje uit de wirwar.. dan koop ik nog maar ff een nieuwe geforce die wel op pci-e kan baaaaa tie blka bla blaaa wat is nu het moederboard om van te smullen.. Money is NO kwestie baby! YEAH koot . (tot op zekere hoogte) cpu neem ik nog maar de goedkopen 64bit variant.. tot dual core ingeburgerd is.

help help :)

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 19:30
Welkom @ GoT :*) .
Graag wil ik je even wijzen op de Huisregels.

Op deze manier moet je niet een startpost beginnen. We verwachten op GoT dat je zelf aangeeft wat je al uitgezocht hebt, en dat je wat meer details geeft over wat je precies wilt. Want met deze baby taal kan ik iig vrij weining. Wel een leuke topic Title moet ik toegeven, maar de text is echt onzin.

Maak er dus effe een volwassen bericht van, met daarin duidelijk wat je precies van je moederbord verwacht. Btw is er net ook een mooie test geweest van ExtremeTech. Gebruik voor het aanpassen van je post de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop.

Nog een linkje die ik via de Search heb gevonden: Welk Moederbord moet ik kiezen

[ Voor 29% gewijzigd door IJnte op 11-07-2005 09:01 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Verwijderd

Topicstarter
hm.. oke ik d8 dat jullie allemaal zo deden.. nou goeg dan zal ik me "normaal" gedragen :9

Verwijderd

Topicstarter
de ABIT Fatal1ty AN8 leek mij wel de bom (leek mij wel oke "normaal") maar ik vraag me af of er ook een snellere plank is >:)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nieuws: Moederbordentest: negen maal 939
wat dacht je hiervan :?
of wat dacht je ervan andere revieuws te lezen.
dan neem je de bordjes die er goed uitkomen, en dan kijk je wat ze te bieden hebben en wat jij er eigenlijk opwil.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 19:30
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 09:11:
hm.. oke ik d8 dat jullie allemaal zo deden.. nou goeg dan zal ik me "normaal" gedragen :9
:O Nederlands is ook mijn goeiste vak :). Heb je die test al doorgelezen van ExtremeTech :? Volgens mij moet je daaruit wel je keuze kunnen opmaken. Snelheid komt niet echt van je moederbord, aangezien alle moederborden voor de 939 bijna allemaal dezelfde Chipset hebben. De verschillen in moederborden zitten vooral in alle features(USB, Sata, Wifi, PCI-E, FireWire) en op eventuele overclockbaarheid. Die test moet je echt wel meer info geven om zelf je keuze te kunnen bepalen.

Om je overigens even uit de droom te helpen: GoT is een forum wat streeft naar een hoog niveau.
BrEzAH taal of slechte TopicStarts (TS) worden door de moderators van dit forum aangepast of gesloten. Als je echt die taal zo graag wilt blijven spreken dan raad ik je aan naar www.beginnersweb.nl oid te gaan. Dit is niet om je af te schrikken, maar je kan denk ik zelf wel begrijpen dat hier mensen zijn die je echt willen helpen. Dit is niet voor niets een van het grootste (dan wel niet het Grootste) forum van Nederland. Enig niveau en zelfwerkzaamheid is wel nodig 8)

offtopic:
Overigens heb je je post ook maar zomaar ergens neergepleurd. Je moet voortaan effe letten op welk sub-forum je je post kwijt wilt B) . Als je hier had gekeken zie je dat er meerdere "vraagbakken" zijn waar je je vraag kwijt kan. Jij had em eigenlijk in Processors, Mobo's & Geheugen moeten zetten :/

[ Voor 16% gewijzigd door IJnte op 11-07-2005 09:30 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Verwijderd

Topicstarter
oke ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT...

GoT Huisregels

Waar te beginnen...?

- hier op GoT spreken (nouja, schrijven) we Nederlands. Het hoeft niet het niveau van Mulisch of Claus te bereiken, maar minmale verzorging (tot op het niveau dat je posts te verstaan zijn) is wel een vereiste.
- we hebben meerdere subfora. Overige Hardware is geen dumpbak. Waar denk je dat het 'moederborden' gedeelte van Processors, Moederborden en Geheugen over gaat :?
- 'Welk ... moet ik kopen?' topics zijn nergens op GoT gewenst. Voor dat soort vragen zijn reviews geschreven.
- Als je door het bos de bomen niet meer ziet, is het tijd een flora en een kaart erbij te pakken. Idem voor computeronderdelen. Lees je in in moederborden, lees reviews, wapen jezelf met de kennis die je nodig hebt om wel wijs te worden uit dat bos.
- als je iets toe wilt voegen aan een post, kun je de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/update_message/23762954/0/ knop gebruiken. Als je binnen 24u je topic nodeloos omhoogschopt, riskeer je een slotje.
- belangrijkst van allemaal: GoT is geen helpdesk. GoT helpt mensen die zichzelf helpen. We verwachten dan ook dat je minstens evenveel werk in zelf verricht in het uitzoeken en uitproberen als je andere vraagt voor jou te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.