[c] Parser Vraag Poging 2

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 12:50

Arx

Two Thoughts Ahead!

Topicstarter
Aangezien mijn vorige request onder scriptrequests vielen, hier nog een keer. Tutorials schijnen daar integen wel te mogen... 8)7

Ik ben momenteel bezig met een parser te schrijven in Lex & Yacc (eigenlijk yacc en flex) en dat lukt opzich wel zolang alles maar wordt ingevoerd via het toetsenbord maar zodra ik het via een file wil doen (bv.: programma.exe importfile.html) loop ik helemaal vast.

Vraag: Heeft iemand over dit specifieke onderwerp documentatie (lees: tutorial)? Ik heb al intens gegoogled. Alvast bedankt!

P.S.: Ik had al eens iets gevonden, maar dat was enkel met Lex code en zodra ik dan een Yacc file erbij ging doen, liep het weer op niets uit. :|

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hier staat een voorbeeld van de GoT syntax highlighting parser. Misschien dat je daar iets mee kunt?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
Tja, sorry maar als je vorig topic op slot gegaan is, dan ga je niet zomaar een nieuw openen.

Verder is dit topic gewoon te karig. We willen je wel hulp bieden, maar op deze manier is het toch wel zo dat ik de indruk krijg dat je een kant en klare oplossing wil.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.