Toon posts:

Video kaart online kopen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een videokaart online koop;
Waar kan ik het dan het beste en veiligste kopen?
Welke kan ik dan kopen?
Ik heb een vrij nieuw systeem maar ik heb er nog een voodoo 3 2000 PCI in zitten. Deze moet vervangen worden door een betere kaart. Ik dacht aan een Radeon of een GForce. Ik heb een Asus A7v moederbord die wel Agp Pro/4x ondersteund, verder heb ik een TBird 950, 300 Watt, en een IIyama Vison master pro 404 er aan hangen. Dus de videokaart mag wel een beetje beeldkwaliteit hebben. Ik dacht in de buurt van de 450/550 nederlandse gulden. Een asus Gforce lijkt me wel goed omdat ik ook een asus moederbord heb. Als ik niet online koop dan koop ik bij Norrod L'warden een Ati Radeon 32 Mb Sdram voor 455,-.

Verwijderd

Ik heb mijn V7100 bij Eyntsein gekocht,netjes verpakt de volgende dag thuis gebracht door de Tnt

Verwijderd

Ik zou hem zelf bij informatique kopen ( www.informatique.nl) maar er zijn meer goede, betrouwbare zaken.

Bekijk de shop survey maar eens en zoek een leverancier op die met levering en service ( ook niet onbelangrijk) hoog scoort.

kijk ook even naar het aantal ingevulde surveys, dit moeten er zoveel mogelijk zijn, om een betrouwbare uitslag te waarborgen.

Suc6

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Eynstein en informatique,

Eynsten heb ik bijna mijn gehele computer vandaan.

Informatique komt mijn G450 vandaan, an alles wat netkes verpakt :)

Kreeg laatst een nieuwe fan van Eynstein, had m'n oude gemold, dus ik een nieuwe bestellen, krijg ik het gratis ::D:D:D:D:D:D.

Kijk ook effe in de shopsurvey.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Hou je gewoon bij winkels met een mooie groene "thumbs up" in de pricewatch. Als je qua prijs en type er uit bent qua voorkeurswinkel kijk je ff de shopsurvey door. Heb je dan nog vragen, dan post je ff een topic over de ervaringen met die winkel. Levertijden e.d. zijn in mijn ogen niet het belangrijkste. Garantie wel.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 21:42

reiker

dan jij!

zal wel, maar als de prijs nou heel erg uitmaakt ? ik wil een asus v7700 pure 64mb kopen, bij MrComputer is die 760 ballen maar die heeft een 5,5 in de shop survey. de daarop volgende (Winkelman Automatisering met een 8,2) is wel 899 piek ! en een winkel als informatique rekent al 999.... dus waar moet ik dan voor kiezen ? een tweaker als ik wil natuurlijk zo weinig mogelijk betalen.... HELP !

Zo gezegd, zo gedaan.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Kijk eens bij ComptechWorld, SWW en kijk eens bij de pricewatch..
Ik koop ook bijna alles online, via de pricewatch.

Niet op voorraad.

Pagina: 1