....zonder dat ik Outlook opstart (Topictitel kon helaas niet langer)
Ik heb hier op mijn werk een probleem. Ooit eens één berichtje in een nieuwsgroep gegooid en nu ca. 30 spamberichten per dag. Ik ga op vakantie 6,5 week
)en ben dus bang dat mijn mailaccount volloopt. Onze "spamkiller" herkent 99% van alle spam, maar stuurt dit door met de melding "MOGELIJK SPAM" achter het onderwerp. Via een wizardregel gooi ik die mail meteen in de map "Deleted Items". Kan de inhoud van de map "Deleted Items" of "Verwijderde Berichten" automatisch weggegooid worden? Ik heb de search gebruikt, maar daaruit maak ik op dat dit alleen maar mogelijk is met Outlook Express en niet met de gewone Outlook.
De meest logische oplossing (Autoarchiveren) leek deze te zijn:
* rechter muisknop op "Deleted Items"
* Kies voor "eigenschappen", "autoarchiveren"
* Vink aan "Items ouder dan 1 dag wissen"
* Selecteer "Oude items verplaatsen naar [netwerkmap waarop ik schrijfrechten heb]"
* Klik OK
Helaas werkt dit niet. Ook het selecteren van "Oude items permanent verwijderen" schijnt niet te werken. Heeft iemand nog een goed idee?
Ik heb hier op mijn werk een probleem. Ooit eens één berichtje in een nieuwsgroep gegooid en nu ca. 30 spamberichten per dag. Ik ga op vakantie 6,5 week
De meest logische oplossing (Autoarchiveren) leek deze te zijn:
* rechter muisknop op "Deleted Items"
* Kies voor "eigenschappen", "autoarchiveren"
* Vink aan "Items ouder dan 1 dag wissen"
* Selecteer "Oude items verplaatsen naar [netwerkmap waarop ik schrijfrechten heb]"
* Klik OK
Helaas werkt dit niet. Ook het selecteren van "Oude items permanent verwijderen" schijnt niet te werken. Heeft iemand nog een goed idee?
Computers zijn pas leuk als ze het _niet_ doen...