Toon posts:

MYCOM 32"LCD

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In het weekend heb ik toch maar de Mycom 32 "Lcd tv aangeschaft. En ik moet zeggen valt me helemaal niet tegen, super beeldkawliteit en mooie vormgeving. Minpuntjes vind ik alleen een contenue stand-by stand en de geluidskwaliteit. Als ik een DVD opzet krijg ik toch surround over de speakers en het tv geluid heb ik ook maar over de versterker gegooid, dus dat minpuntje is hierdoor wel een beetje opgelost.Iemand ook ervaringen met deze LCD?

Groetjes Franky

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-02 23:15

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

[rml][ LCD] Mycom 26" en 32" TV[/rml]

Even zoeken de volgende keer denk :X

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde heb je je accoord EN bekend moeten verklaren met de registratievoorwaarden.

Helaas lijkt je ze niet zo goed doorgelezen te hebben - doe dat alsnog :o

- Overige Hardware is geen dumpbak - vragen over TFTs horen in Videoplanken & Beeldkanonnen
- voor je een topic opent dien je zelf op zoek te gaan- er loopt al in VB een topic over:
[rml][ LCD] Mycom 26" en 32" TV[/rml]
- het is de bedoeling dat je 'ervaringen' topics alleen opent als je zelf ervaring hebt met iets. Als je ervaringen van anderen zoekt kan de GoT search of Google je helpen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.