Toon posts:

[XP] Beeldscherm afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je windows een tijdje niet gebruikt, gaat het beeldscherm uit. Deze tijd is instelbaar, dus ik dacht dat het een functie/programma in windows is.
Kan ik dat uitbuiten? Kan ik dat programma gebruiken, als ik het beeldscherm uit wil doen dat ik dat dan kan doen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is dit een spraakverwarring of wat bedoel je precies?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-03 19:03

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Waarschijnlijk wil hij weten of je je beeldscherm ook zelf op standby kan zetten.

Kan je niet beter gewoon de uitknop op je beeldscherm gebruiken? :?

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 18:08
Als je dat in je eigen applicaties toe wilt passen zou je kunnen kijken naar de HwVidSetPowerState functie.
(http://msdn.microsoft.com...8882-06edfea32c1a.xml.asp)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Iets meer informatie zou wel handig zijn inderdaad :) Uit je huidige topicstart valt namelijk niet op te maken wat je nou eigenlijk precies wilt :) Wat heb je zelf al gezocht / gevonden? Lees meteen de Huisregels even door :)

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 11-07-2005 08:01 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Hij wil dus niet de knop gebruiken, maar dezelfde functie die Windows gebruikt om het beeldscherm uit te schakelen, gebruiken. Waar denk je aan, via een snelkoppeling, of start-uitvoeren oid?

Verwijderd

Shortcut command voor standby (of slaapstand, als je pc dit ondersteunt):
%windir%\system32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState
Is dit wat je zoekt :?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sommige BIOSen kunnen dat ook voor je regelen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:32:
Shortcut command voor standby (of slaapstand, als je pc dit ondersteunt):
%windir%\system32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState
Is dit wat je zoekt :?
Hij wil dus alleen de monitor uitschakelen. Ik ga even niet testen wat dat doet strax gaat mn PC opeens in slaapstand, maar dat lijkt dus wel ongeveer wat hij zoekt, iets in die richting iig.

Verwijderd

Uhm, Sorry maar laten we starten bij het begin...

- Welke windows versie gebruik je?
- Wat wil je, is het doel?
(Dit begrijpt niemand lijk mij... Nu is het maar raden en hopen dat het zin had)

• CXNeXo
  • Laatst online: 07:45

CXNeXo

This behavior is by design.

hmm, als je kijk naar de oude topics van de TS geef ik deze ook weinig kans.

Van de 7 topics zijn er 5 met een slotje :s .... Komop TS, doe even je best, en als je dat niet wilt, ga dan naar een forum waar ze wat meer geduld hebben.

Bij GoT wordt het op prijs gesteld als je zelf eerst goed gaat zoeken, en dat je een redelijke kennis hebt, iets wat in dit topic dus niet naar boven komt.
Modbreak:het nut van deze reactie is ook ver te zoeken; gebruik in het vervolg de TopicReport functie in plaats van dit offtopic in het topic te komen melden

[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 12-07-2005 09:36 ]

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Verwijderd

en wat is het nut ervan? Als je je pc niet gebruikt dan druk je je beeldscherm toch gewoon uit..of je zet de standby tijd van je scherm op een korte tijd zodat die snel uitgaat als je m even niet gebruikt..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En als aanvulling, zodra jij op die knop drukt, gaat je scherm uit en meestal gelijk weer aan, wegens het bewegen van je muis ;)

• CXNeXo
  • Laatst online: 07:45

CXNeXo

This behavior is by design.

Grrr, omdat ik in een goede bui ben vanaaf....de eerste link op google: http://www.google.nl/sear...&q=shutdown+monitor&meta=

Ow, misschien kan je hem niet vinden, zie dan hier voor de luiaards: http://www.ardamax.com/help/shutdown_monitor.html

Grmblz, lijk wel gek

Oww kijk nou joh, er staat zelf hoe het werkt! Dat is makkelijk voor je hé, scheelt je weer een nutteloos topic... |:(

Sorry mod's, ik ben fout bezig, maar hier kon ik echt even niet tegen

[ Voor 29% gewijzigd door CXNeXo op 11-07-2005 23:09 . Reden: Moe, brak....en pissed >:) ]

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Verwijderd

Ik heb zelf laatst een keer een progje voor mezelf gemaakt die deze optie ook in zich heeft. Het programma is wel iets uitgebreider is maar misschien toch wat je zoekt.

Kijk eens op:
http://home.tiscali.nl/pwiv/NextPages/SP.html
Pagina: 1