Toon posts:

HDD wel in apparaatbeheer, niet aanspreekbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een 40GB HDD van Maxtor. Mijn vriendin kreeg een vastloper in de PC en toen heb ik de HDD er uit gehaald. Ik heb hem in mijn PC gehangen en nu krijg ik wel in het apparaatbeheer de schijf te zien, maar niet in deze computer of diskmanager. Als ik op start staat hij er wel bij.

Er staat nog belangrijke bestanden op die ik er graag van af zou halen. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Als ik hem trouwens in een external USB behuizing stop hoor ik wel het goede geluid dat er nieuwe hardware is gevonden, hij geeft ook de juiste naam aan van de HDD die hij vindt. Ook geeft hij aan dat de hardware is geinstalleerd en dat hij klaar is voor gebruik.

Hopenlijk weet iemand de oplossing.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dan is ie stuk, en mag je voor je files langs een datarecoverybedrijf.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-02 17:20
HunterPro schreef op maandag 11 juli 2005 @ 04:18:
dan is ie stuk, en mag je voor je files langs een datarecoverybedrijf.
rofl, niet zo voorbarig jij..
Er is nog zoveel wat je proberen kan om de data terug te krijgen.

TS, kijk eerst eens of je bv met getdataback de schijf nog kan benaderen, heeft mij op mijn werk (schijven van klanten dus) al meerdere malen uit de brand geholpen met zelfde klachten als jij..

Systeem Specs

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:31
Is de schijf ook te zien in Conf. scherm => Computerbeheer => Schijfbeheer?

Get data back is idd een goed programma, heeft mij al een keer enorm goed geholpen!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug? :)

Of je in het vervolg éérst o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum wil raadplegen voordat je een topic start. Dat wordt hier op GoT namelijk wel van je verwacht.

Dit topic is gesloten.