[c] Parser Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 12:50

Arx

Two Thoughts Ahead!

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met een parser te schrijven in Lex & Yacc (eigenlijk yacc en flex) en dat lukt opzich wel zolang alles maar wordt ingevoerd via het toetsenbord maar zodra ik het via een file wil doen (bv.: programma.exe importfile.html) loop ik helemaal vast.

Vraag: Heeft er iemand voor mij een voorbeeldcode hoe ik dit voorelkaar krijg? :Y) Graag in C of C++. Java begrijp ik niets van... Alvast bedankt!

P.S.: Ik had al eens iets gevonden, maar dat was enkel met Lex code en zodra ik dan een Yacc file erbij ging doen, liep het weer op niets uit. :|

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We doen hier in Programming & Webscripting niet aan voorbeeldcodes; we schrijven onze code zelf. Scriptrequests zijn niet toegestaan, zoals je ook in onze FAQs had kunnen lezen. Sites als www.hotscripts.com zijn daar veel geschikter voor.

Als je een specifiek probleem hebt tijdens het programmeren, dan kun je daar een nieuw topic voor openen, maar hou je dan wel aan P&W FAQ - De "quickstart", want anders is ook een nieuw topic geen lang leven beschoren. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.