Ik wil al een tijdje een thuisbioscoop bouwen en nu er een verhuizing in de planning staat lijkt het mij goed om het dan ook daadwerkelijk te doen 
Wat ik al zeker weet / besteld heb:

1x Sharp LC-45GD1E ( enige native 1080P panel )
1x Diverse onderdelen voor een strak MCE '05 machinetje. ( no pic )
1x Satelietschotel met 2x LNB (BBC wil ik ook digitaal ontvangen) + HDTV ontvanger (zolang MCE het niet ondersteund moet het maar zo). ( no pic )
Alleen het volgende moet ik nog overwegen of ik dit neem of iets anders.
Ben al wezen luisteren en wezen zoeken op internet naar ervaringen maar hoop dat een audiofiel hier op het forum mijn keuzes kan waarderen of ze regelrecht de grond intrapt.

Marantz SR 7500 AV Receiver

Marantz DV 7600 DVD Speler
2x B&W Speakers DM603 S3 als frontspeakers
2x B&W Speakers DM601 S3 als rearspeakers
1x B&W Speakers ASW675 als subwoofer
1x B&W Speakers LCR60 als centerspeaker
Voor de kabels heb ik nog geen specifiek idee maar een kennis van mij is helemaal gek op MonsterCable ( suggesties welkom )
Diversen:
Hele plafond wordt voorzien van geluidsdempende platen voor de bovenburen.
Ook de muren worden waarschijnlijk geluidsdempend; moet nog naar een oplossing daarvoor zoeken.
Mijn vraag dus:
- Goede keuze en / of suggesties?
Wat ik al zeker weet / besteld heb:

1x Sharp LC-45GD1E ( enige native 1080P panel )
1x Diverse onderdelen voor een strak MCE '05 machinetje. ( no pic )
1x Satelietschotel met 2x LNB (BBC wil ik ook digitaal ontvangen) + HDTV ontvanger (zolang MCE het niet ondersteund moet het maar zo). ( no pic )
Alleen het volgende moet ik nog overwegen of ik dit neem of iets anders.
Ben al wezen luisteren en wezen zoeken op internet naar ervaringen maar hoop dat een audiofiel hier op het forum mijn keuzes kan waarderen of ze regelrecht de grond intrapt.

Marantz SR 7500 AV Receiver

Marantz DV 7600 DVD Speler
2x B&W Speakers DM603 S3 als frontspeakers

2x B&W Speakers DM601 S3 als rearspeakers

1x B&W Speakers ASW675 als subwoofer

1x B&W Speakers LCR60 als centerspeaker

Voor de kabels heb ik nog geen specifiek idee maar een kennis van mij is helemaal gek op MonsterCable ( suggesties welkom )
Diversen:
Hele plafond wordt voorzien van geluidsdempende platen voor de bovenburen.
Ook de muren worden waarschijnlijk geluidsdempend; moet nog naar een oplossing daarvoor zoeken.
Mijn vraag dus:
- Goede keuze en / of suggesties?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.