je betaalt dus 25% meer voor je HARDWARE!!!
die wordt nl. in $ betaald
een zwakke € is dus balen
willi
die wordt nl. in $ betaald
een zwakke € is dus balen
willi
Verwijderd
gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/003639.html
€ALT+0128 (numeric pad) Arabic, Hebrew, Turkish, United States 101
Ik heb wel zo'n euro ding op mijn toetsenbord maar ik krijg m'n niet in Word 
Weet iemand welke toetsencombinatie je moet gebruiken?
Weet iemand welke toetsencombinatie je moet gebruiken?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Ik heb zo'n IBM Nederlands toetsenbord, daar zit hij heel logich onder alt-gr E. Sommige andere merken leveren ook zo'n toetsenbord.
<offtopic>
Fijn trouwens, het apenstaartje (ja, klotewoord) zit op een eigentoets (links van de 1) heeel makkelijk... en ik heb echte ¹ ² ³ Œ œ Ÿ tekentjes, ook £ is aanwezig uiteraard... Enneuh... aparte toets voor twee puntjes op een letter (wat vaak ingewikkeld moet) een Ž teken en een ` teken apart van een ' teken en een " teken (makkelijk omdat ik nu kan kiezen tussen streepjes naar rechts of naar links.)
One d*mn big problem: als ik bij andere mensen ben druk ik ALTIJD de foute toetsen in...
Natuulijk waren jullie niet geintereseerd, laat staan dat je dit hebt gelezen, maar ja, je moet toch wat he?
</offtopic>
<offtopic>
Fijn trouwens, het apenstaartje (ja, klotewoord) zit op een eigentoets (links van de 1) heeel makkelijk... en ik heb echte ¹ ² ³ Œ œ Ÿ tekentjes, ook £ is aanwezig uiteraard... Enneuh... aparte toets voor twee puntjes op een letter (wat vaak ingewikkeld moet) een Ž teken en een ` teken apart van een ' teken en een " teken (makkelijk omdat ik nu kan kiezen tussen streepjes naar rechts of naar links.)
One d*mn big problem: als ik bij andere mensen ben druk ik ALTIJD de foute toetsen in...
Natuulijk waren jullie niet geintereseerd, laat staan dat je dit hebt gelezen, maar ja, je moet toch wat he?
</offtopic>
Pagina: 1