Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Heeft een Afstandbediening op kabel veel nut??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga een Zen Touch 20 GB kopen, en nu vroeg ik me af of ik voor €25,- meer een afstandbediening zal kopen. Volges mij heeft dit niet veel nut. wat vinden jullie en wat zouden jullie doen??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat moet je dus zelf weten ;)
Heb je het nodig, of heb je het niet nodig?
Een afstandsbediening is handig als je je speler in je broekzak hebt, en ff met de AB kunt skippen oid.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vond het bij mijn oude Aiwa MD speler wel handig. De speler in je zak en de AB met een clipje vastmaken aan je shirt. Ook handig was dat het display in de AB verwerkt zat zodat je de titels kon aflezen :)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Ik vind het een geweldig idee. Goed genoeg om je te adviseren een iAudio M3/l te kopen! (Ik heb hem zelf niet, maar het is een gigatoffe speler)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Ik zou het niet doen, als je ooit nieuwe headphones wilt... Wat niet ondenkbaar is als je kijkt naar de kwaliteit van die dingen die erbij zitten (heb ze zelf ook)

Verder vind ik de speler een uitstekende keuze, Creative is momenteel, zeer onterecht, een wat kleinere speler op de markt voor MP3-spelers aan het worden. Deze gasten hebben de MP3-speler met HDD praktisch uitgevonden en in andere markten (die voor geluidskaarten) hebben ze bewezen de know-how in huis te hebben om gewoon goede geluidskwaliteit te garanderen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2005 00:29 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:26:
Ik zou het niet doen, als je ooit nieuwe headphones wilt... Wat niet ondenkbaar is als je kijkt naar de kwaliteit van die dingen die erbij zitten (heb ze zelf ook)

Verder vind ik de speler een uitstekende keuze, Creative is momenteel, zeer onterecht, een wat kleinere speler op de markt voor MP3-spelers aan het worden. Deze gasten hebben de MP3-speler met HDD praktisch uitgevonden en in andere markten (die voor geluidskaarten) hebben ze bewezen de know-how in huis te hebben om gewoon goede geluidskwaliteit te garanderen.
Je kunt gewoon andere oordoppen bij de afstandsbediening gebruiken hoor :?
En nee, zij hebben de hdd speler niet uitgevonden, ik meen dat het Archos was die als eerste met een hdd speler kwam.
De geluidskwaliteit zit wel goed ja, maar imho zijn er veel betere/functionelere spelers op de markt.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
ik zou het meteen doen, die afstandsbediening. Ik heb t bij mn iriver IHP120 ook. Speler lekker in je zak en afstandsbediening ergens klikken waar je er makkelijk bij kunt. Met een display is wel het handigst, zie je meteen WAT je aan het doen bent :P .En met die headphones, er zit altijd een gewone aansluiting op, dus je kan er gewoon nieuwe voor kopen en voor de meeste goede modellen kan je ze ook kopen met een kortere draad zodat je geen 3 meten meesleurt!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Zoals al door meerdere personen hier gezegt: Direct doen. Die zen touch is te groot om makkelijk even uit je jaszak te pakken om dan een nieuw nummer te kiezen of even snel volume te weizigen.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zouden andere oordopjes dan de bijgeleverde niet passen op de afstandbediening?? :?
ik denk dat ik het gewoon doe want de zen touch is idd te groot om steeds te voorschijn te toveren.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:21:
Waarom zouden andere oordopjes dan de bijgeleverde niet passen op de afstandbediening?? :?
ik denk dat ik het gewoon doe want de zen touch is idd te groot om steeds te voorschijn te toveren.
Verstandig.
Oordopjes passen inderdaad gewoon.

Verwijderd

hellboy123 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 10:59:
ik zou het meteen doen, die afstandsbediening. Ik heb t bij mn iriver IHP120 ook. Speler lekker in je zak en afstandsbediening ergens klikken waar je er makkelijk bij kunt. Met een display is wel het handigst, zie je meteen WAT je aan het doen bent :P .En met die headphones, er zit altijd een gewone aansluiting op, dus je kan er gewoon nieuwe voor kopen en voor de meeste goede modellen kan je ze ook kopen met een kortere draad zodat je geen 3 meten meesleurt!
Heb ook een H120, maar ik gebruik dat ding bijna nooit. De afstandsbediening dan, want de speler zelf draait overuren :P

Verwijderd

Topicstarter
waarom gebruik jij de afstandbediening niet?? wat vind je er niet handig aan??
Pagina: 1