Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] rechten van de TS na mod edit of zomaar uitdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Wanneer je als mod een TS edit kan de oorspronkelijke user hem niet meer editten. Goede optie maar soms ook vrij onhandig. Of vaak is de user minder geinteresseerd of andere redenen verhinderd om het bij te (willen) houden.

Zou het niet handig / mogelijk zijn om:
  1. De rechten met een optie terug te kunnen geven aan de user voor de TS post.
  2. De rechten waar nodig aan één of eventueel meerdere andere users te kunnen verstrekken voor de TS post.

[ Voor 15% gewijzigd door bjck op 10-07-2005 23:30 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat eerste is niet zo moeilijk, dat heb ik vaak genoeg via de database gedaan, dat kan crisp vast wel fix0ren, het 2e weet ik niet, ik gok dat dat aardig wat wijzigingen inhoudt in de database en ik weet niet of chem daar zo vrolijk van wordt op dit moment :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een vinkje 'unlock post' lijkt me wel zeer nuttig ja :) Als een topicstarter niet meer post, is het dan niet gewoon voldoende oplossing een nieuw topic te openen? :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Rechten uitdelen zou eventueel kunnen door een topic naar een apart subforum te verplaatsen; waar een andere rechtenset aan hangt; maar dan is het niet makkelijk om daar nog een selectie aan te hangen (het wordt dan gewoon iedereen met edit-rechten). Voor de eerste optie kan het veld 'UpdateUserID' gecleared worden; maar dat is eigenlijk een omweg. Om dat netjes op te lossen moet er echter inderdaad een veld toegevoegd moeten worden aan F_Messages; of we zouden moeten besluiten hier TypeID of DataFields voor te misbruiken/gebruiken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, de message-table zou een lock-field moeten hebben die gemanipuleerd kan worden via de interface door mensen met voldoende rechten. De check die er nu is (als updater != poster dan lock) is natuurlijk compleet onlogisch...
Ik zie dit liever als standaard functionaliteit (evenals een HTML-field) dan dat ik daarvoor truuken moet gaan uithalen met userfields en extra functies in de functions.inc.

[ Voor 38% gewijzigd door crisp op 15-07-2005 00:07 ]

Intentionally left blank

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

* dawuss is voor een "unlock" vinkje :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:05:
Nee, de message-table zou een lock-field moeten hebben die gemanipuleerd kan worden via de interface door mensen met voldoende rechten. De check die er nu is (als updater != poster dan lock) is natuurlijk compleet onlogisch...
Ik zie dit liever als standaard functionaliteit (evenals een HTML-field) dan dat ik daarvoor truuken moet gaan uithalen met userfields en extra functies in de functions.inc.
De 'feature' waar we het nu over hebben is nooit als zodanig bedoelt; in de admin zit immers een vinkje 'Lock bericht voor oorspronkelijke poster indien gewijzigd door andere gebruiker'; en dat is een heel ander doel dan het nu gewenste Lock-recht op berichten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
moto-moi schreef op maandag 11 juli 2005 @ 00:07:
Dat eerste is niet zo moeilijk, dat heb ik vaak genoeg via de database gedaan, dat kan crisp vast wel fix0ren, het 2e weet ik niet, ik gok dat dat aardig wat wijzigingen inhoudt in de database en ik weet niet of chem daar zo vrolijk van wordt op dit moment :P
Dat zou in veel gevallen al heel handig zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 30-07-2005 21:46 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@ 1.9.4 middels een trigger een unlock-functie voor mods ingebouwd :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.