Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb onlangs de motorola mpx200 aan geschaft , ik ben zeer tevreden over deze telefoon , maar ik wou zo .mid bestandjes als ringtone gebruiken (wat hij normaal als standaart ringtone ook heeft) dus ik zet ze zo eerst via de explorer in mijn windows map (van de telefoon ) en ik zie hem in het lijstje staan , dus ik dacht hem even te beluisteren maar ik hoor alleen tringel.
daarna dacht ik ze in mijn documenten te plaatsen , toen ik dat deed verschenen ze ook in de lijst maar weer hoorde ik ze niet ,
wat o wat moet ik doen om ze te laten werken , ik heb de handleiding al afgezocht naar de oplossing maar die staat er niet in.

"Stilte, een gat in het geluid...."

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 23:17
De telefoon ondersteund vrij weinig midi files. Dit omdat er maar 1 bepaald soort ondersteund word. Ik weet echter niet welk, ik heb de informatie niet bij de hand. Misschien is het een idee in het MPX200 topic te kijken?

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 14:42
Heb ik de oplossing voor, tot nu toe hebben alle MIDI files bij mij op die manier gewerkt!

Download het progje PSMplayer, vind je hier: http://www.aviworld.de/downloads_tools.php

Open vervolgens je MIDI file, Save As MIDI. Zet de file terug op je toestel. Deze methode werkt ook met Nokia's die moeite hebben met bepaalde MIDI's. Je kunt er ook MMF bestanden mee bakken van WAV of MP3'tjes (ringtoneformaa t gebruikt door bepaalde Samsungtoestellen zoals de e700)

Succes

[ Voor 18% gewijzigd door AvWijk op 11-07-2005 00:22 ]