Toon posts:

[XP] Geen cursor om wachtwoord in te typen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wij hebben hier een vreemd probleem met een compaq pc. Er staat windows xp op geïnstalleerd. Er zijn 5 gebruikers. Soms gebeurt het dat wanneer ik een gebruiker afmeld ik daarna niets meer kan typen in het login scherm. Ik kan dus geen wachtwoord intypen en er knippert ook geen cursor. Wel kan ik twee maal <<control alt delete>> intypen om dan zo in te loggen. Dus het toetsenbord werkt nog wel. Weet er iemand een oplossing voor dit probleem? Het toetsenbord is een USB toetsenbord van Compaq.
tnx

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 22:14 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En als je handmatig de input box van de password selectie box aanklikt? :)

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Zit er niet een key-logger wat vervelend te doen ofzo? Die dingen zijn nog wel eens wat slecht geprogrammeerd. Ik zou in ieder geval eerst grondig gaan scannen op ad- en spyware en virussen.
Ik zal eerst niet inhoudelijk op de programma's ingaan, want daar komen altijd ellenlange offtopic discussies over op GoT.. ;)

Verwijderd

Heb je Snelle gebruikerswisseling aangezet in Gebruikersaccounts?
Als je niet veel geheugen in je pc hebt zitten kan ie daardoor wel 'ns traag gaan reageren...

Verwijderd

Topicstarter
Het is een vers geïnstalleerde pc en hitman pro 2 was toen al eens gerunt voor het probleem zich voortdoet. Het gaat hier wel om een oudere pc met 1staafje van SD 100Mhz geheugen en eentje van 133Mhz. Beiden zouden dus op 100Mhz moeten draaien. Het totaal geheugen bedraagt 384MB.
Ik heb nu alle gebruikers verwijderd en herleid tot 1tje met passwoord. Het probleem heeft zich voorlopig niet meer voorgedaan.