Toon posts:

Verbinding verbreken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat wanneer ik als gebruiker afmeld hij ook de verbinding afmeld (ADSL)? Ik krijg nu altijd een waarschuwing dat de verbinding nog steeds actief is, kan windows (xp) deze verbinding niet automatisch beëindigen bij het afmelden?

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:34
Ik weet niet hoe je de verbinding tot stand brengt, maar vaak genomen is er een modem/router die aangesloten is op het ADSL-signaal, en die dus zorgt voor een 24u-verbinding :).

Zit er geen optie in trouwens die na zoveel minuten idle zijn de verbinding automatisch verbreekt?

http://specs.tweak.to/5253

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik ben geen adsl gebruiker normaal gezien. Wanneer ik internet explorer opstart krijg ik een schermpje te zien waar hij een verbinding maakt volgens ons passwoord en gebruikersnaam. Wanneer ik afmeld krijg ik een waarschuwing dat er een verbinding actief is en of ik ze wil afsluiten. Ik zou willen dat deze waarschuwing niet meer kwam door te negeren of door de verbinding automatisch te verbreken.. Is dat mogelijk?

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:37

jerry_a

doei

Inplaats van een USB modem een gewoon modem nemen.

hoi

Verwijderd

usb modem wordt de verbinding auto verroken als de stroom af is (als het goed is is de stroom van je us b modem als je comp uit is.

ethernet modem is anders. als je daar de verbinding wilt verbeken moet je naar de modem pagina gaan en daar de verbinding verbreken. meestal is de modempagina 10.0.0.138
anders moet je ff ipconfig doen in dos daar zie je het ook.