BlaBlaBla
Dit is ook standaard van WMP, eerst nummer, dan de artiest.
Hoe het komt weet ik niet, maar het is nog altijd zo geweest. Ik doe meestal gewoon copieren/plakken, werkt toch handiger, en dan weet je zeker of het goed is.
Ik denk dat het gewoon aan Msn ligt, bugje...
Hoe het komt weet ik niet, maar het is nog altijd zo geweest. Ik doe meestal gewoon copieren/plakken, werkt toch handiger, en dan weet je zeker of het goed is.
Ik denk dat het gewoon aan Msn ligt, bugje...
Twitch: Phyloni1
Tsja, dat is gewoon een functie van MSN.
Oplossingen met patches zijn illegaal hier volgens mij...
Oplossingen met patches zijn illegaal hier volgens mij...
Verwijderd
bij de winamp msn plugin die ik gebruik kan je instellen hoe hij het laat zien, als je dan de tags omwisselt komt het wel goed
, zoek anders eens bij wij.doen.niet.aan.warez.be, daar heb ik de mijne gevonden...
[ Voor 36% gewijzigd door sanfranjake op 11-07-2005 09:09 ]
Strider,
Het is de bedoeling dat je zelf uitgebreid zoekt voordat je een topic opent. Wat heb je zelf al kunnen vinden hierover? Als MSN het niet als een feature in de messenger heeft gegoten, ben ik bang dat de optie tot aanpassen er niet is
Het is de bedoeling dat je zelf uitgebreid zoekt voordat je een topic opent. Wat heb je zelf al kunnen vinden hierover? Als MSN het niet als een feature in de messenger heeft gegoten, ben ik bang dat de optie tot aanpassen er niet is
Dat kan je gewoon aanpassen in de instellingen in winamp
In je Preferences moet je ff naar General Purpose en dan je plug-in configgen, zo is het bij mij dan toch...
In je Preferences moet je ff naar General Purpose en dan je plug-in configgen, zo is het bij mij dan toch...
Pagina: 1