Toon posts:

Kan bestanden niet verwijderen en/of herbenoemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Werk al jaren met Photoshop (nu CS al weer een tijd) Nikon View en Capture. ook mijn netwerk zit er al een paar jaar op.
Krijg nu echter geregeld wanneer ik een bestand bijvoorbeeld een andere naam wil geven of wil verwijderen de volgende mededeling:

Kan bestand niet verwijderen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik; sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw.

Het vreemde is echter dat ook al sluit ik alles wat maar loopt toch het bericht verschijnt.
Weet iemand raad hiermee?
Alvast bedankt.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

MechWarrior || Monsters Game

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Nou wat ik wel ken van bijvoorbeeld .avi bestanden als je die aantikt in explorer en meteen de naam veranderd dan is ie nog een thumbnail aan het maken en info aan het uitlezen en krijg je dus een error melding. Is een foutje van explorer en er is dacht ik ook een fix voor.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit is niet echt iets voor Fotografie, aangezien het niks met foto's maken te maken heeft, maar meer een Windows probleem lijkt. Daarom [FG] ---> [WOS]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Fairy schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:41:
Nou wat ik wel ken van bijvoorbeeld .avi bestanden als je die aantikt in explorer en meteen de naam veranderd dan is ie nog een thumbnail aan het maken en info aan het uitlezen en krijg je dus een error melding. Is een foutje van explorer en er is dacht ik ook een fix voor.
Verwijder de volgende register keys:
code:
1
2
3
4
HKEY_CLASSES_ROOT\.avi\ShellEx
HKEY_CLASSES_ROOT\.mpg\ShellEx
HKEY_CLASSES_ROOT\.mpe\ShellEx
HKEY_CLASSES_ROOT\.mpeg\ShellEx

:)

Edit:
Die ShellEx zijn mappen overigens. Gewoon die hele mappen weggooien.

Edit2:
Het probleem van de topicstarter zou ook een rechtenprobleem kunnen zijn. Dan zou hij dus als administrator de ownership van zijn files terug moeten nemen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Morax op 10-07-2005 22:44 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? :)
Pagina: 1