Toon posts:

[IPod] 20 Gb kleurvenster

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! :)

Ik zag zojuist op apple.nl/.com dat er geen verschil meer is tussen de IPod photo en de IPod waar je uitsluitend muziek op kunt draaien.

Sinds wanneer is dit verschil er niet meer? Heb vanmiddag een IPod aangeschaft bij wehkamp (ja, weet dat je goedkoper kunt krijgen) maar leveren deze ook al de IPod met een kleurvenster? Kwam er te laat achter....

Er wordt nergens een datum vermeld, zelfs niet op de officiele apple site :?

Of ben ik hiervoor niet op het goede forum? O+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ai, daar heb ik dus overheen gekeken 8)7
Spel de productnamen zoals het hoort: het is iPod, Mac, Mac OS X, iPhoto etc. en niet Ipod, IPOD MAC e.d
En daar maakte ik een tweede fout ;)

Bedankt voor de info!

Weet iemand of wehkamp deze vernieuwde iPod ook al verkoopt of hebben ze nog een hoop 'oude' iPod's in voorraad? Anders bel ik morgenochtend gewoon ff de klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:19:
Bedankt voor de info!
Weet iemand of wehkamp deze vernieuwde iPod ook al verkoopt of hebben ze nog een hoop 'oude' iPod's in voorraad? Anders bel ik morgenochtend gewoon ff de klantenservice!
Ik zou gewoon de klantenservice even bellen, kan me goed voorstellen dat ze gewoon nog oude versie Ipods hebben liggen. Maar ok, mocht er bij de omschrijving iets over kleurenscherm staan dan weet je genoeg denk ik. Maar gezien het feit dat het nog niet zo lang bekend is dat ze de IPod standaard met kleurenscherm leveren zou ik je bestelling cancellen. Ik acht de kans dat je inderdaad kleurenscherm krijgt vrij minimaal. Zeker een bedrijf als Wehkamp heeft vaak wel een stapel IpOds op voorraad.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OzBoz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:24:
[...]

Ik zou gewoon de klantenservice even bellen, kan me goed voorstellen dat ze gewoon nog oude versie Ipods hebben liggen. Maar ok, mocht er bij de omschrijving iets over kleurenscherm staan dan weet je genoeg denk ik. Maar gezien het feit dat het nog niet zo lang bekend is dat ze de IPod standaard met kleurenscherm leveren zou ik je bestelling cancellen. Ik acht de kans dat je inderdaad kleurenscherm krijgt vrij minimaal. Zeker een bedrijf als Wehkamp heeft vaak wel een stapel IpOds op voorraad.
Dat laatste ben ik ook bang voor, dan maar ff wachten. Je kunt gelukkig altijd je producten bij wehkamp terugsturen dus het is geen probleem ;)

Bedankt voor de snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
OzBoz schreef op zondag 10 juli 2005 @ 20:24:
[...]

Ah, Oh en Oeh, je schrijft iPod helemaal fout. ;(

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Willen de kleuterjes Sage en OzBoz ophouden met hun kinderachtige spelletjes?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Sage schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:07:
[...]

Ah, Oh en Oeh, je schrijft iPod helemaal fout. ;(
En het was hier nog steeds de Huiskamer niet (ook aan OzBoz trouwens :P)

Anyway, ik geloof dat ondertussen wel duidelijk is dat onze grote vriend Google en je gezonde verstand je dit ook had kunnen leren, dus dit topic kan worden voorzien van een o-zo-mooi hangslotje :w

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
En wil OzBoz mij even poken als die de volgende keer ergens gaat lopen ranten? Dan kan ik nl mee doen :P

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Tssk, je bent gewoon jaloers :/

:+

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Ja i.d.d. ik ben gewoon jaloers op bepaalde exmods :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.