Toon posts:

[XP] USB mp3-speler wordt herkend en gelijk weer verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier 2 mp3-spelers liggen. Een van het merk ? van Chello gekregen en een van het merk Xiron. Als ik ze in mijn USB-poort prik hoor ik netjes het geluidje van XP dat er een usb apparaat aangesloten is. 2 of 3 seconden hierna hoor ik het geluidje dat er een usb apparaat is verwijderd. Dit blijft doorgaan tot ik het apparaat daadwerkelijk verwijder.

Ik krijg er dus niet bij "deze computer" een drive bij en zo wel dan is dit zeer kort. Dit probleem heb ik met dezelfde spelers op de computer van mijn ouders niet.

Kent iemand dit probleem? ik heb het eigenlijk nog nooit gehad met andere apparaten.

Kan iemand me helpen?

Alvast hartelijk dank voor eventuele reacties.

Verwijderd

ik heb je titel een beetje aangepast :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien eens in apparaatbeheer de usb root hub en alle andere usb-devices verwijderen, dan rebooten ?

Anders misschien eens met een andere kabel of usb poort proberen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-03 21:41
Of test je spelertje op een andere PC , dan weet je tenminste al of het aan je MP3 speler ligt , of aan je pc...

Mijn Specs

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Zoals je gelezen had heeft hij dit probleem niet op de pc van zijn ouders. In reply of sanfranjake zou ik dat als eerste optie doen om het aan de praat te krijgen. Anders zou ik even kijken of je ergens een soort drivers kan vinden voor die MP3-spelers.

Opzicht vind ik het wel een vreemde zaak dat wel :Y) tis omdat dat die MP3tjes er weer gelijk eruit worden gegooid. Het lijkt dus net dat hij geen extra schijf ofzo wilt aanmaken. Zet alvast even je explorer open (deze computer) en steek je MP3 er dan in en controleer of je dan een schijf heel kort ziet verschijnen. Als dat zo is weet je dat XP zelf het probleem geeft. Als er geen schijf wordt aangegeven dan kan het aan de MP3 speler liggen. Post je resultaten maar eens hier. :) ik ben benieuwd en dit probleem vind ik best wel interessant om te weten...

//Creegfire

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Paniek :P Wat zie je in je Eventlog aan device removals (rechtsklik op Deze Computer | Beheren | Logboeken | Systeem ) :) ?

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Pagina: 1