Toon posts:

[XP]Programma's met zelf-extract gaan naar zelfde partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer steeds een patch (BF Vietnam) te installeren maar nu heeft die self-extract en moet hij eerst uitpakken, maar dit doet hij in partitie F: ( waar maar 2.8 GB op staat) waar ik dus een windows op heb staan en daar heeft hij dus niet genoeg ruimte om het bestand uit te pakken.
Nu wil ik dus dat de dingen die self-extract hebben dat die op partitie C: gaan uitpakken.

Hoe kan ik dit doen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 18:11 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Dat soort programma's maken naar mijn weten altijd gebruik van de windows temp map, vandaar dat hij de F pakt. Waarschijnlijk kan je die programma's ook handmatig uitpakken met WinRAR of iets dergelijks, en dan handmatig aangeven dat ze op de C moeten lijkt me dan.

Er zal ook vast wel een verwijzing zijn die bepaald welke temp map er gebruikt moet worden, maar dat zou ik verder niet weten :P

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
het probleem moet vrij simpel op te lossen zijn:

ga naar configuratiescherm, en zet deze op klassieke weergave (als dit nog niet gebeurt is)
klik op systeem, en ga naar het tabblad geavanceerd.
onderaan zie je een knop "omgevingsvariabelen", als je die aan klikt, krijg je een overzichtje met de temp mappen en dergelijke, waarvan de locatie ook te wijzigen is.