tv-kaart en dual screen probleem.

Pagina: 1
Acties:

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 12:59
ik heb 2 schermen op mijn pc hangen via mijn 3d kaart (geforce 4 mx460) geen top kaart makom.
en ook heb ik een hercules smart tv 2stereo kaart. Ook de laatste nvidia drivers zijn geinstaleerd.
De schermen staan in zo ingesteld dat de taakbalk en achtergrond niet doorlopen maar ik kan wel met mijn muis naar het andere scherm en daar ook icoontjes neerzetten of programmas.
als ik echter op mijn hoofdmonitor tv kijk zie ik het beeld als ik dan echter wil surfen en daarvoor het tv-beeld naar monitor 2 verschuiven krijg ik daar zwart beeld. het programma dat ik gebruik zat standaard bij de tv-kaart.
en bij andere mediaplayers heb ik wel beeld op beide schermen.
weet iemand een oplossing ?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als ik het goed heb moet video overlay hiervoor aanstaan.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is niet mogelijk om je TV beeld op een tweede monitor te zetten. Ik heb het hier al met meerdere setup geprobeerd, maar het is niet mogelijk.

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Terw_Dan schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:13:
Het is niet mogelijk om je TV beeld op een tweede monitor te zetten. Ik heb het hier al met meerdere setup geprobeerd, maar het is niet mogelijk.
Kompleet onzin. Hier (Ti4200) met overlay gaat het TV-beeld automatisch naar scherm 2. Dus niet zeggen dat het niet gaat!

• saikoboarder
ik heb nu gevonden dat op mijn 2de monitor beeld krijg maar alleen full screen

• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
saikoboarder schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:48:
ik heb nu gevonden dat op mijn 2de monitor beeld krijg maar alleen full screen
Tja... Dat heet nu "overlay" 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Bubbaman op 10-07-2005 18:50 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Met dscaler (De nieuwste uit de 4.x reeks, niet de oude "stable" 3.x reeks) gaat het prima hier, op een willekeurige monitor, fullscreen en niet fullscreen

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• saikoboarder
het werkt idd perfect met dscaler.
het enige wat ik nu nog niet kan is op 1 scherm een console spel spelen en op het andere een pc spel.
weet iemand of dit gaat?
op google vind ik er niks over

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Een dergelijk probleem heb ik ook in dual monitor setup.
Ik kon niet op beide monitoren beeld hebben. Dus bv. op monitor 1 tv aan EN op monitor aan een filmpje met mediaplayer werkt niet, dan heb je op een van de 2 monitoren zwart beeld.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

saikoboarder schreef op zondag 10 juli 2005 @ 19:42:
het werkt idd perfect met dscaler.
het enige wat ik nu nog niet kan is op 1 scherm een console spel spelen en op het andere een pc spel.
weet iemand of dit gaat?
op google vind ik er niks over
Dat gaat denk ik lastig worden. Het probleem is dat de player/tuner van de tv kaart een overlay gebruikt voor het afspelen van wat je doet op je console en het 3D spel dat je op de andere monitor wilt spelen maakt ook gebruikt van de overlay. Die kun je niet standaard gaan delen.
Pagina: 1