Ik heb een paar dagen terug een Nokia 2600 gekocht voor mijn vader omdat zijn oude telefoon naar de knoppen is gegaan. Het toestel werkt prima maar ik heb er een probleem mee: bij het ontvangen van smsjes wordt alleen het telefoonnummer van de afzender weergegeven, niet de naam zoals die in het telefoonboek staat. Ook bij gebeld worden en bij ontvangen oproepen is dit het probleem. Gemiste oproepen worden weer wel met naam weergegeven, ik ben het spoor redelijk bijster, heb dit ook nog nooit meegemaakt.
Geprobeerd: SIM-geheugen naar telefoon gekopiëerd, dat hielp (zoals verwacht) niet. Op google op GoT gezocht, waar ik ook niets kon vinden. Handleiding uiteraard ook nagezocht.
Wie heeft de oplossing?
Nog een apart detail: als ik bij bijvoorbeeld een ontvangen sms kies "nummer gebruiken" en dat vervolgens probeer op te slaan, staat er als naam al direct de naam ingevuld zoals die al in het adresboek staat
Geprobeerd: SIM-geheugen naar telefoon gekopiëerd, dat hielp (zoals verwacht) niet. Op google op GoT gezocht, waar ik ook niets kon vinden. Handleiding uiteraard ook nagezocht.
Wie heeft de oplossing?
Nog een apart detail: als ik bij bijvoorbeeld een ontvangen sms kies "nummer gebruiken" en dat vervolgens probeer op te slaan, staat er als naam al direct de naam ingevuld zoals die al in het adresboek staat