Ik heb een voorkeur voor MMORPG-games maar vindt over het algemeen het leukst om dergelijke games solo te spelen, te meer omdat ik niet al te veel zuivere gametime tot mijn beschikking heb. 
Helaas lijken de meeste van deze games voornamelijk gericht op het samenspelen en organiseren in clans, guilds, alliances etc etc. Zo heb ik tijden EVE-online gespeeld en ook heel even Guildwars geplaytest.
Diablo 2 heeft mij wat dat betreft nog de meeste speelplezier verschaft omdat de samenwerkingsverbanden daar heel tijdelijk zijn.
Welke van de huidige MMORPG's (Guildwars, WoW, etc etc) biedt de meeste lol voor een solist ??
                    Helaas lijken de meeste van deze games voornamelijk gericht op het samenspelen en organiseren in clans, guilds, alliances etc etc. Zo heb ik tijden EVE-online gespeeld en ook heel even Guildwars geplaytest.
Diablo 2 heeft mij wat dat betreft nog de meeste speelplezier verschaft omdat de samenwerkingsverbanden daar heel tijdelijk zijn.
Welke van de huidige MMORPG's (Guildwars, WoW, etc etc) biedt de meeste lol voor een solist ??
DUGG
:strip_icc():strip_exif()/u/74111/getimgsmall.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/76692/avatarupke2.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/43528/177052.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/69061/06.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/40232/panther60x60.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/18872/crop643c23a7a7810_cropped.jpg?f=community) 
            /u/63506/crop56a780b251f1c_cropped.png?f=community) 

:strip_exif()/u/94336/crop5eae33f1b86f4_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/60551/RedIvan.jpg?f=community)