Toon posts:

Office 2003 crash bij startup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een clean install van windows XP installeerde ik Office XP. Maar ik kreeg toen last van een virus. Ik wist niet wat het virus was, dacht dat het gewoon een error was, en heb toen systemrestore gedaan tot voor de installatie van Office.

Met als gevolg...offcie XP was niet meer geinstalleerd. Ik heb daarvoor in de plaats office 2003 geinstalleerd, maar die wil niet opstarten. Tijdens het opstarten geeft hij een fatal error. Wat kan ik doen? Ik heb office al geprobeerd te re-installeren, maar dat hielp niet. Het gaat hier om alle office programma's en office 2003 Professional Edition.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Officesuites zoals MS Office bespreken we tegenwoordig in Officesuites en -software. Vandaar dat ik je topic daar even heen verplaats:
Software Algemeen > Officesuites en -software

Watvoor foutmeldingen krijg je precies? Office kan er namelijk vele genereren. Heb je SP1 al geinstalleerd? En heb je nog errors in je eventlogs gevonden? Wat heb je verder allemaal geprobeerd? Dat willen we graag weten, zie daarover Algemene gedragsregels (Netiquette), Software Algemeen - Beleid en Officesuites en -software - Beleid :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan proberen om eerst die office removal tool van MS te draaien :)

Ow en
Tijdens het opstarten geeft hij een fatal error
Welke fatal error? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
[off topic]
Ja Juch ben eens wat duidelijker.... En staat je debiteurenlijst ook in je mail >:)
[/off topic]