Colocation met grote hoeveelheden data.

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-02 09:40
Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb al op GoT gezocht naar een behulpzame topic, maar deze niet gevonden.

Ik wil een rackmount plaatsen voor mijn vaders bedrijf dat meerdere vestigingen heeft in Nederland zodat we grote bestanden kunnen delen met de filialen. Het gaat hier om grote pakketten met 3D modellen. Omdat deze veel geupdate moeten worden wil ik dus werken met 1 centraal punt.

Ik denk dat ik per maand er ongeveer 3TB doorheen ga slaan, en heb denk ik maar 1U rackmount nodig.

Wat ik nu zoek is dus een colo hoster die 3TB aanbied tegen een redelijke prijs, want 1 euro per Gbyte dat ik veel tegenkom is natuurlijk waanzin. Ikzelf dacht aan iets rond de 500 a 600 euro per maand.

Hopelijk weet iemand een leuk adresje, want http://hosting-co-located.pagina.nl/ bied ook niet veel.

Hoge snelheden a 100Mbit is ook fijn sinds alle filialen snelle kabel/adsl verbindingen hebben en ik niet wil dat ze elkaar vertragen.

[ Voor 10% gewijzigd door astute op 10-07-2005 13:47 . Reden: *rackmount* ]

Pickle Rick!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verander even de tekst omdat je in 't begin van de tweede alinea bij mij de indruk wekt dat je een heel rack wilt huren ;)

http://www.webhostingtalk.nl/ Daar al gekeken?

Je kan ook bandbreedte gewoon afnemen/afrekenen per Mbit. Dan neem je bijvoorbeeld 10Mbps dedicated en kan je zo veel verkeer halen als je wenst per maand. Of als dat niet voldoende is neem je het dubbelle. Zeker met grote hoeveelheden verkeer is het echt niet aan te raden om per hoeveelheid af te nemen (GBytes) maar gewoon een vaste hoeveelheid bandbreedte te nemen.

http://www.leaseweb.com/
http://www.transip.nl/

Als enkele voorbeelden.

In de USA is het goedkoper vaak de bandbreedte, maar of je dat wilt met bedrijven in Nederland lijkt mij niet gezien je dan met snelheden vaak toch lager uit komt.

Via welke ISP(s) zijn de verschillende vestigingen verbonden? Misschien dat die ISP een oplossing kan bieden voor je gezien je een soort totaal-business-pakket kan laten samenstellen. Ook voor de ISP als hoster zijn er dan voordelen omdat het verkeer intern blijft immers.

[ Voor 25% gewijzigd door bjck op 10-07-2005 13:49 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• astute
Verschillende ISP's, en 10Mbit flat-fee is niet echt handig in mijn mening. Want dan kan je nooit het optimale uit je lijn halen, in het weekend en na 5en ligt het verkeer gewoonweg plat. En dan betaal je toch voor je 10Mbit. Plus sommige filialen draaien op 10Mbit Multikabel, en andere op 8Mbit ADSL. 2 downloads tegelijk zouden al elkaar vertragen.

Pickle Rick!

• bjck
astute schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:49:
Verschillende ISP's, en 10Mbit flat-fee is niet echt handig in mijn mening. Want dan kan je nooit het optimale uit je lijn halen, in het weekend en na 5en ligt het verkeer gewoonweg plat. En dan betaal je toch voor je 10Mbit. Plus sommige filialen draaien op 10Mbit Multikabel, en andere op 8Mbit ADSL. 2 downloads tegelijk zouden al elkaar vertragen.
Dan moet het ook lukken om 100Mbps burst af te nemen en betalen voor het gemiddelde verbruik wellicht. Dat zou misschien de beste optie zijn voor je?

Ook zou je met de hoster kunnen bekijken (omdat je de IP's weet van de filialen) waar het gros van het verkeer vandaan komt. Zijn dat voornamelijk ISP's waar ze een (AMS)-IX peering mee hebben zouden ze de bandbreedte eventueel goedkoper kunnen aanbieden.

[ Voor 18% gewijzigd door bjck op 10-07-2005 13:51 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

Stewie!

Keen must die!

Kan je niet het beste 10 mbit afnemen op de 95 percentiel methode? Zo kan je wél bursten tot 100/1000 mbit, maar als je zorgt dat je niet meer dan 36 uur per maand over de 10 mbit heen burst, betaal je alleen maar die 10 mbit.

Dan ben je namelijk een stuk goedkoper uit dan dat je per GB gaat betalen :)

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb een hele cheape gevonden voor je, maar ja het is de vraag in hoeverre ze kwaliteit leveren...
http://www.eweka.nl/colocation.php
                       Dataverkeer            Tarieven per maand

1 U [4.5cm hoog]         1 Mb/s [ 320 GB ]    € 15,00
2 U [9cm hoog]           1 Mb/s [ 320 GB ]    € 30,00
4 U [18cm hoog]          1 Mb/s [ 320 GB ]    € 50,00
6 U [27cm hoog]          1 Mb/s [ 320 GB ]    € 75,00
12 U [1/4 RACK]        2.5 Mb/s [ 0.8 TB ]    € 125,00
24 U [1/2 RACK]         10 Mb/s [ 3.2 TB ]    € 199,00
48 U [FULL RACK]        25 Mb/s [ 8.0 TB ]    € 399,00
Meerprijs per mbit/s 	
€ 25,-
Set-up kosten: 	
€ 100,-

• bjck
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:53:
Kan je niet het beste 10 mbit afnemen op de 95 percentiel methode? Zo kan je wél bursten tot 100/1000 mbit, maar als je zorgt dat je niet meer dan 36 uur per maand over de 10 mbit heen burst, betaal je alleen maar die 10 mbit.

Dan ben je namelijk een stuk goedkoper uit dan dat je per GB gaat betalen :)
Wel tricky omdat je totaal geen controle hebt over het wel/niet tegelijk gebruik maken van de bandbreedte op tijdstippen. Dan zou ik eerder kiezen voor toch 10Mbps dedicated en kijken of er veel last/hinder is van tegelijktijdig gebruik en eventueel kiezen voor opschaling per 10Mbps.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bjck schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:56:
[...]

Wel tricky omdat je totaal geen controle hebt over het wel/niet tegelijk gebruik maken van de bandbreedte op tijdstippen. Dan zou ik eerder kiezen voor toch 10Mbps dedicated en kijken of er veel last/hinder is van tegelijktijdig gebruik en eventueel kiezen voor opschaling per 10Mbps.
Zolang er geen twee gelijke downloads zijn is er geen probleem. En als die er zijn, je mag 36 uur per maand bursten, dus over die 10 mbit heengaan. Volgens mij kom je dan vrij goed uit. Desnoods koop je 15 mbit (2x 8 mbit ADSL download =ongeveer 15 mbit) in.

astute: hoe groot zijn die bestanden en hoeveel filialen zijn er?

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2005 13:59 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam

• bjck
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:58:
[...]

Zolang er geen twee gelijke downloads zijn is er geen probleem. En als die er zijn, je mag 36 uur per maand bursten, dus over die 10 mbit heengaan. Volgens mij kom je dan vrij goed uit. Desnoods koop je 15 mbit (2x 8 mbit ADSL download =ongeveer 15 mbit) in.
Of je zou misschien een soort proefperiode kunnen afspreken van zeg 2 maanden om te kijken hoeveel je eigen nodig hebt qua bandbreedte met de hoster. Stel dat blijkt dat je dik hoger dan 36uur per maand over die 10Mbps zit dat je dan bekijkt of je met 15 of 20Mbps wel uit zou komen zonder kosten.

• defusion
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:58:
[...]

astute: hoe groot zijn die bestanden en hoeveel filialen zijn er?
ik denk dat je dan goedkoper uitkomt als je een paar uurtjes over die 36 heen komt dan meteen 15mbit inkopen...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

defusion schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:02:
[...]

ik denk dat je dan goedkoper uitkomt als je een paar uurtjes over die 36 heen komt dan meteen 15mbit inkopen...
Hoe bedoel je dat?

Meestal werken colo-providers met twee tarieven:
- vooraf inkopen; goedkoop, maar gaat pas in vanaf de eerste van elke maand. Dus als je in de huidige maand extra traffic nodig hebt heb je een probleem, dan zit je bij het tweede tarief, namelijk ->
- achteraf inkopen; duur, en wordt berekend aan de hand van je oververbruik

• astute
Heb het hier over bestanden tussen de 100 a 400Mb.

Eweka had ik al gezien, maar heb geen vertrouwen in dit bedrijf door een nochal onprofessionele houding. Ik had ze gebeld met wat vragen of die 25Mb op 8TB ook burstable was, maar daar deden ze heel onduidelijk over en leken geen tijd voor me te hebben.

Ik zoek dus echt een bedrijf.
Persoonlijk had ik wel wat gezien op http://skyberate.net/ en op http://www.interconnect.nl/default2.asp.

De eerste bied voor 200 euro 1U met 1TB aan, en de 2de 2TB voor 500 euro. Maar ik weet niet wat ik dus moet betalen voor een 3TB pakket.

---
Vooraf inkopen is geen probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door astute op 10-07-2005 14:09 ]

Pickle Rick!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vraag een offerte aan voor 10mbit average. Daarmee kom je op ongeveer 3.2TB/maand. Echter voor 500 euro gaat 't niet lukken, reken op minimaal het dubbele.

Of je gaat bij XS4ALL zitten btw, die leveren vrij absurd veel dataverkeer mee.

defusion: waarschijnlijk niet. als het volgende punt na die 36 uur namelijk op 100mbit ligt omdat er 10 filialen tegelijk met 10mbit aan het downen waren, betaal je dus voor 100mbit.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 10-07-2005 14:10 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hoeveel vestigingen zijn er? Als in: hoeveel downloads kunnen er gelijktijdig zijn?
CyBeR schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:09:
Vraag een offerte aan voor 10mbit average. Daarmee kom je op ongeveer 3.2TB/maand. Echter voor 500 euro gaat 't niet lukken, reken op minimaal het dubbele.
Onzin. Het zijn toch Nederlandse vestigingen? NL dataverkeer (amx-ix) is juist erg goedkoop, als je dat aangeeft bij een offerte kan je stuk lagere prijzen bedingen :)

[ Voor 90% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2005 14:14 ]

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 20:45
Ik weet niet hoe vaak die bestanden gewijzigd en gedownload worden. Maar zou je met een proxy in ieder vestiging met een flinke cache niet een heleboel dataverkeer kunnen afvangen?

Op deze manier sync je de proxies bij de eerste aanvraagd met de hoofdserver totdat het bestand weer word gewijzigd.

Als de bestanden vaker worden gedownload dan gewijzigd (wat ik toch wel aannneem) zul je er al profijt van hebben. En zal je de extra investeringen er toch redelijk snel uit moeten kunnen halen omdat je minder data verstookt.

Eve char: Warock <TEST>

• defusion
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:06:
[...]

Hoe bedoel je dat?

Meestal werken colo-providers met twee tarieven:
- vooraf inkopen; goedkoop, maar gaat pas in vanaf de eerste van elke maand. Dus als je in de huidige maand extra traffic nodig hebt heb je een probleem, dan zit je bij het tweede tarief, namelijk ->
- achteraf inkopen; duur, en wordt berekend aan de hand van je oververbruik
Uiteraard is achteraf duurder, maar ik bedoel dat als je 40 uurtjes per maand ofzo op 15mbit zit, dat het goedkoper is dan meteen voor 15mbit inkopen.

• astute
Allemaal NL ja, we hebben wel een paar klanten die er gebruik van zullen maken. Er zijn 6 vestingingen, architectenwerk.

XS4ALL had inderdaad een leuk pakket voor 3TB, 1000 euro die, maarrr, ze bieden er ook een heleboel andere rommel omheen als back ups, en 55U. Dat heb ik allemaal niet nodig. Is dat aan te passen?

@sPENKMAN...Cache kan op zekere hoogte wel, en gebeurd ook. Maarrr, in sommige filialen worden er aanpassingen gemaakt aan een ontwerp, en de andere bedrijven moeten dan deze nieuwe versie weer binnenhalen, dit gebeurd 3 a 4 keer per dag. Oftewel een zware load. Daarom ook de 100Mbit, het is niet handig als ze op elkaar moeten wachten

[ Voor 35% gewijzigd door astute op 10-07-2005 14:18 ]

Pickle Rick!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

astute schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:17:
Allemaal NL ja, we hebben wel een paar klanten die er gebruik van zullen maken. Er zijn 6 vestingingen, architectenwerk.

XS4ALL had inderdaad een leuk pakket voor 3TB, 1000 euro die, maarrr, ze bieden er ook een heleboel andere rommel omheen als back ups, en 55U. Dat heb ik allemaal niet nodig. Is dat aan te passen?
Volgens mij deden zij inderdaad ook aan maatwerk :)
defusion schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:16:
[...]

Uiteraard is achteraf duurder, maar ik bedoel dat als je 40 uurtjes per maand ofzo op 15mbit zit, dat het goedkoper is dan meteen voor 15mbit inkopen.
jep mee eens :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

astute schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:17:

Natuurlijk. Even contact opnemen met hun afdeling Maatwerk.
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:12:

Onzin. Het zijn toch Nederlandse vestigingen? NL dataverkeer (amx-ix) is juist erg goedkoop, als je dat aangeeft bij een offerte kan je stuk lagere prijzen bedingen :)
True. Niet aan gedacht.

--

Achteraf duurder geldt ook niet overal trouwens. Bij true kost 't je geen moer extra bijvoorbeeld. Je wordt natuurlijk wel extra gefactureerd maar tegen dezelfde kosten als vooraf.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 10-07-2005 14:20 ]

• defusion
  • Niet online
er is een linux progsel, geloof iets van "bindiff" ofzoiets, hetzelfde als diff voor plaintext alleen dan voor binaries. En daar zit ook iets ingebouwd om alleen de verschillen te versturen over het netwerk. Als je dat kunt combineren met rsync denk ik niet dat het al teveel bandbreedte gaat kosten. Natuurlijk kun je dat ook weer doen met die 100mbit verbinding, om het nog sneller te maken. Denk er trouwens ook aan dat je geen 8mbit upload hebt waarschijnlijk, dus het is zowieso een goed idee om hier eens naar te kijken.

EDIT: mmm, volgensmij doet rsync uit zichzelf al alleen de verschillen...

[ Voor 8% gewijzigd door defusion op 10-07-2005 14:28 ]

Verwijderd

Of misschien is het mogelijk alles middels rsync te mirror-en naar de verschillende vestigingen. Dan hoef je alleen de wijzigingen over te pompen...

• astute
Is inderdaad een optie, hoewel ik alsnog een grote hoeveelheid aan dataverkeer nodig heb.

Pickle Rick!

• defusion
  • Niet online
defusion: waarschijnlijk niet. als het volgende punt na die 36 uur namelijk op 100mbit ligt omdat er 10 filialen tegelijk met 10mbit aan het downen waren, betaal je dus voor 100mbit.
niet, de 5% hoogste pieken worden eraf gehaald, van het totaal dus.
dus je mag 36uur op 100mbit zitten, en de rest 10mbit, en je betaald niets extra.
kan me natuurlijk vergissen, heb nog nooit in mbits ingekocht :)

[ Voor 14% gewijzigd door defusion op 10-07-2005 14:40 ]

Verwijderd

astute schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:26:
Is inderdaad een optie, hoewel ik alsnog een grote hoeveelheid aan dataverkeer nodig heb.
Je zou deze kunnen proberen: http://www.cis.upenn.edu/~bcpierce/unison/index.html

Werkt ook over internet (ook encrypted)... En om te kijken of het wel zin heeft zou je een keer proef kunnen sync-en tussen 2 folders op een server en niet over internet...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

defusion schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:33:
[...]

dus je mag 36uur op 100mbit zitten, en de rest 10mbit, en je betaald niets extra.
Klopt, gaat echt om de hoogste pieken :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

defusion schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:33:
[...]

Ja, dat klopt. Maar als je dus 37 uur op 100mbit zit ben je fucked.

• defusion
  • Niet online
lijkt me zeer onwaarschijnlijk :+
en daar kun je wat scripts voor maken die je bandbreedte bijhouden, en na 36uur zeggen: ga jij maar lekker op 10mbit spelen

[ Voor 66% gewijzigd door defusion op 10-07-2005 14:45 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

defusion schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:44:
lijkt me zeer onwaarschijnlijk :+
Toch is 't zo, want zo werkt 95-percentiel ;)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

CyBeR schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:44:
[...]

Toch is 't zo, want zo werkt 95-percentiel ;)
hij bedoelt: met 6 vestigingen op max 10 mbit haal je dat nooit. Je zal eerder zien dat je enkele piekmomenten in de maand hebt, maar verder maar 2 of 3 gelijktijdige downloads zijn.

astute: is dat al ergens bekend? Een overzichtje met statistieken van aantal downloads gedurende de dag?

[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2005 14:48 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:46:
[...]

hij bedoelt: met 6 vestigingen op max 10 mbit haal je dat nooit. Je zal eerder zien dat je enkele piekmomenten in de maand hebt, maar verder maar 2 of 3 gelijktijdige downloads zijn.
Met 6 vestigingen op 10mbit haal je idd geen 100mbit. Maar 60 is te doen. En je kunt er inderdaad op gokken dat je maar 2 of 3 gelijktijdige downloads hebt altijd, maar je zult altijd zien dat ze dan opeens met z'n 6'en tegelijk moeten.

• defusion
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:46:
[...]

astute: is dat al ergens bekend? Een overizchtje met statistieken van aantal downloads gedurende de dag?
dat bedoel ik idd

btw, astute, hoe ver liggen die vestigingen van elkaar. mss ook eens kijken naar wat een fiberlink tussen de vestigingen kost (geen ervaring mee trouwens) of als het erg dichtbij is (< 10km) met wlan+richtantennes+versterkers ofzo

[ Voor 22% gewijzigd door defusion op 10-07-2005 14:51 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

fibres tussen vestigingen is Duur. Multikabel kan ook wel dingen regelen trouwens, maar ik heb geen idee van de kosten en of alle filialen binnen het gebied van multikabel zitten.

• astute
Fibers zijn ziekelijk duur, het systeem is nog niet in gebruik, op het moment gebruiken we CD's en de TPG post :P

De vestigingen zitten door heel nederland, stralers, antenne's etc. is niet te gebruiken. En eventueel willen we het ook voor klanten gaan gebruiken zodat ze hun toekomstige kantoor in full 3D kunnen bekijken. Klanten bevinden zich door heel europa.

Pickle Rick!

• defusion
  • Niet online
10mbit flat-fee + P4:
http://webhostingtalk.nl/...841dd9d75f&threadid=72777
100 euri per maand (neem je er 2 af ofzo voor redundancy :) )

10mbit (100mbit burstable) + rackje, en 30 euri voor extra mbit's
http://webhostingtalk.nl/...841dd9d75f&threadid=72360

en er stond nog een 10mbit zonder server erbij van 60 euro, maar die was nog niet goedgekeurd.
keuze zat lijkt me :)

[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 10-07-2005 15:15 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

defusion schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:14:
10mbit flat-fee + P4:
http://webhostingtalk.nl/...841dd9d75f&threadid=72777
100 euri per maand (neem je er 2 af ofzo voor redundancy :) )

10mbit (100mbit burstable) + rackje, en 30 euri voor extra mbit's
http://webhostingtalk.nl/...841dd9d75f&threadid=72360

en er stond nog een 10mbit zonder server erbij van 60 euro, maar die was nog niet goedgekeurd.
keuze zat lijkt me :)
wil niet lullig doen maar die eerste heeft geen burstable verbinding (en is nog een kind/scholier) en die tweede moet je even naar de netwerk specs kijken (2 jaar geleden toen dat bedrijf ook nog in Rotterdam zat klant van geweest, kostte alleen maar klanten en hoop ergernis) :X

• astute
Ik wil geen dedicated, ik wil 100% in controle zijn van het systeem, heb wel een leuke aanbieding via de mail gekregen van het volgende bedrijf:
http://www.i3d.nl/

Deze colocaten in Rotterdam, hij bied mij een 1U rackspace aan, met 3TB voor 500 euro in de maand. Of een 15Mbit lijn met 95% voor 450 euro de maand.

Pickle Rick!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Even voor de goede orde: heb die mail pas gestuurd na je aanvraag op webhostingtalk.nl (voordat tweakers mij dadelijk beschuldigd van spammen :P

EDIT: jazeker aangekomen, 17x in 10 seconden 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 10-07-2005 15:34 ]

• astute
Had niet eens door dat jij het was. Ik heb net een reply gestuurd voor een verzoek voor een duidelijkere specificatie. Ik heb wat problemen met de Demon mailserver. Hopelijk is hij aangekomen.

Pickle Rick!

• defusion
  • Niet online
DaMorpheus schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:23:
Even voor de goede orde: heb die mail pas gestuurd na je aanvraag op webhostingtalk.nl (voordat tweakers mij dadelijk beschuldigd van spammen :P
ik vroeg me al af waarom jij nog niks had aangeboden :P

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
XS4all doet standaard bij 1U 500GB voor € 100 ex.

Ze kunnen voor een mooie prijs ongetwijfeld 3TB leveren bij 1U zonder extra's. Kan nooit meer kosten dan 600 euro :) (3TB / 500GB = 6 => 6x 100 euro = ...)

• DJSmiley
  • Laatst online: 18-02 16:08
astute schreef op zondag 10 juli 2005 @ 14:08:
Heb het hier over bestanden tussen de 100 a 400Mb.

Eweka had ik al gezien, maar heb geen vertrouwen in dit bedrijf door een nochal onprofessionele houding. Ik had ze gebeld met wat vragen of die 25Mb op 8TB ook burstable was, maar daar deden ze heel onduidelijk over en leken geen tijd voor me te hebben.
....
Eweka is superelcheapo, alleen soms is professioneel wel wat anders ja, maar goed.'t netwerk is wel stabiel (ik heb er al aardig tijdje een bak hangen). En kwa kennis.. je moet net de juiste persoon hebben. Paul (Punica hier @ got) houd zich geloof ik 't meeste ermee bezig.

Maar ja, XS4All (bv) is een heel andere categorie, niet echt onder de budgethosters. Daar heb je ook uitgebreidere mogelijkheden die Eweka (bv) niet bied, of tegen meerprijs: APC, statistieken, enz

• fagao
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 12:06
Kijk eens bij Solcon : http://www.solcon.nl

Een colocation abonnement voor 2U / 3 TB voor 350 Euro per maand.

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:57
Vraag op www.webhostingtalk.nl een offerte aan in het Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen advertentie forum.

Ik weet zeker dat ze daar een goede passende offerte kunnen maken voor je.

...

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

IceM schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:17:
Vraag op www.webhostingtalk.nl een offerte aan in het Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen advertentie forum.

Ik weet zeker dat ze daar een goede passende offerte kunnen maken voor je.
Heeft de topicstarter al een tijd terug gedaan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 22-07-2005 09:59 ]

Pagina: 1