Toon posts:

Ervaringen met hp notebooks (nc8230)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via school aan de hp nc8230 komen voor het bedrag van E 1283,96. Dit is inclusief garantie voor schade van buitenaf. En een vrevangende latop bij reparatie.

Ik heb alleen geen ervaring met de deglijkheid van hp laptops, ik bedoel zijn ze een beetje sterk (zoiets als IBM), of zijn het erg gevoelige laptops.

Ik heb op GOT niks kunnen vinden over hp laptops.

hp nc8230 latop, ik heb er alleen 1024 MB geheugen bij, en de videokaart is ook 128 MB ipv 64. Voor de rest zelfde specs

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ff schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb zelf een nc8000, perfecte werkdoos, met goede 3 jaar onsite garantie, naar mijn mening niet mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HP installeert naar mijn mening nogal extreem veel rotzooi op hun eigen custom install.

Dit is echter voor iemand met een klein beetje verstand van pc's zo op te lossen door een schone install.

Echter vindt ik de support van HP ronduit brak met een gecontinu doorgeschakeld worden en een moeilijk doende helpdesk.

Daar komt bij dat HP erg duur is en dat andere merken voor een vergelijkbare prijs vaak meer bieden.

HP notebooks kunnen overig redelijk sterk zijn maar ook net niet.
Ik bedoel voor zover ik er ervaring mee heb waren bij de Pavilion notebooks ze redelijk sterk qua vallen wanneer vlak.

Maar het scherm was in no time defect of beschadigd.

Het scharnier was erg gammel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 23:28 ]